Gå til innhold
Arkivverket

[#78038] Syvert Syvertsen Skredsvig og Ragnhild Olsdatter i Modum


Gjest Ellinor Simensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Ellinor Simensen

Syvert Syvertsen Skredsvig var født ca. 1807 og døde 7 September 1863 på Modum i Buskerud. Har ikke klart å finne hans rette fødselsdato og heller ikke hvem hans foreldre var.Han giftet seg med Ragnhild Olsdatter født 27 November 1809 i Svene i Buskerud. Har heller ikke klart å finne ut hvor og når de giftet seg og ikke når Ragnhild Olsdatter døde. I 1975-tellingen for Modum står hun oppført som enke og bosatt hos sønnen Martin på Skuterudhøyden, Åmot i Modum.Noen som vet mer om disse personene?Mvh Ellinor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ellinor Simensen

Takk Kirsti for informasjonen. Den hjalp meg et steg videre, men fortsatt har jeg ikke klart å finne ut når Ragnhild Olsdatter døde. Jeg har også en oldemor - Anne Gunbjørnsdatter født i Sigdal i 1851 og gift med Syvers sønn Olaus Ditleff. Har heller ikke klart å finne ut når hun døde.Mvh Ellinor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.