Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gisle Hersvik

[#78072] Dødsmeldingar i Hersvik, Solund (1931 & 1966) - Hersvik/Leknessund

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

1) Gjert Andreas Gjetmundsson f. Hersvik, d. Leknessund 16.12.1931:- Eg ønsker å vite kven som er nemnde, med bustad i dødsmeldinga/skiftet etter han.2) Hendrik Mattias Thomassen f. Hersvik, og d. Hersvik 13.10.1966.- Eg ønsker å vite kven som er nemnde, med bustad i dødsmeldinga/skiftet etter han.MVH Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Astrid Gangdal

1. I dødsmeldinga til Gjert Andreas er desse nemde: gjendlevende hustru Andrea Leknessund og 6 born i alderen 18-9 år.2. Hendrik Matthias Thomassen Hersvik d.13.10.1966 Borna: 1.Thomas Hersvik USA( har ikkje høyrt frå han sidan 1931, og veit ikkje om han er i live). 2. Ragnvald, Hersvikbygda. 3.Gunnar, Hersvikbygda. 4.Sverre, Husnes i Hardanger. 5. Herman, død. Etterlater seg 1 son. 6. Petra Hersvik, død. Etterlater seg 2 søner og 1 dotter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Hei,Mange takk for raskt svar.Ang. nr. 2: Denne Thomas som drog til USA er framleis ei uløyst gåte for meg. Han skal visstnok ha vore i Norge då mora dø i 1939 - men dette har eg ikkje fått bekrefta av nokon. Kvar kan eg vende meg for å finne ut om han faktisk var i Norge i 1939 (og evt. før eller seinare, f.eks. i 1931 sidan det årstalet er nemnd her)?MVH Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gisle Hersvik

Eg lurer på kvar eg evt kan henvende meg for å finne info om inn- og utreiser etter 1930?MVH Gisle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.