Gå til innhold
Arkivverket

[#78072] Dødsmeldingar i Hersvik, Solund (1931 & 1966) - Hersvik/Leknessund


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

1) Gjert Andreas Gjetmundsson f. Hersvik, d. Leknessund 16.12.1931:- Eg ønsker å vite kven som er nemnde, med bustad i dødsmeldinga/skiftet etter han.2) Hendrik Mattias Thomassen f. Hersvik, og d. Hersvik 13.10.1966.- Eg ønsker å vite kven som er nemnde, med bustad i dødsmeldinga/skiftet etter han.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Gangdal

1. I dødsmeldinga til Gjert Andreas er desse nemde: gjendlevende hustru Andrea Leknessund og 6 born i alderen 18-9 år.2. Hendrik Matthias Thomassen Hersvik d.13.10.1966 Borna: 1.Thomas Hersvik USA( har ikkje høyrt frå han sidan 1931, og veit ikkje om han er i live). 2. Ragnvald, Hersvikbygda. 3.Gunnar, Hersvikbygda. 4.Sverre, Husnes i Hardanger. 5. Herman, død. Etterlater seg 1 son. 6. Petra Hersvik, død. Etterlater seg 2 søner og 1 dotter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei,Mange takk for raskt svar.Ang. nr. 2: Denne Thomas som drog til USA er framleis ei uløyst gåte for meg. Han skal visstnok ha vore i Norge då mora dø i 1939 - men dette har eg ikkje fått bekrefta av nokon. Kvar kan eg vende meg for å finne ut om han faktisk var i Norge i 1939 (og evt. før eller seinare, f.eks. i 1931 sidan det årstalet er nemnd her)?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Eg lurer på kvar eg evt kan henvende meg for å finne info om inn- og utreiser etter 1930?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.