Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#78085] Musketeren(!) Knut Pedersen frå Nesset, gift Trondheim 1830 - opphav og lagnad?

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg finn denne vigsli i Vår Frue kyrkje i Trondheim 5.1.1830 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16910&idx_id=16910&uid=ny&idx_side=-42>Lenke):Musketeren Knut Pedersen Systebøen, 27 1/2 år, fødd i Nesset, son av husmann Peder Olson, og:Anne Marie Knutsdotter, 26 1/4 år, fødd i Hævne, dotter av husmann Knut Asserson.I kyrkjeboki for Hemne finn eg ei Anne Marie Knutsdotter døypt 24.9.1803 (Lenke) av foreldre Knut og Ragnhild DALEN; eg reknar med dette er den rette Anne Marie, men eg finn ikkje nokon Knut Pederson som høver i kyrkjeboki for Nesset!Eg finn hjå FamilySearch tre born fødde i Trondheim:* Peter Oluf Knutsen, fødd Domkyrkja 19.4.1829* Regine Berthine Knutsdotter, fødd Vår Frue 3.10.1831* Carsten Andreas Knutsion, fødd Vår Frue 13.2.1834 (Lenke)I det siste tilfellet heiter faren PETTERSEN, og han er visekorporal!So er spørsmålet: Kvar vart det av denne huslyden?Eg er særleg interessert i dotteri Regine PETTERSEN som dukkar opp i Molde der ho får sitt ANDRE uekte barn Karl Alfred 15.10.1857 (Lenke)So ser me at Regine 25.11.1859 gifte seg i Molde med Iver Kristenson Aasen frå Hafslo i Sogn (

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Haugros

Dette må være Regina, gift Aasen, bosatt med sin sønn Carl Alfred, i Ålesund: LenkeMvh Randi Haugros

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Haugros

Regines førstefødte? Lenke Mvh Randi Haugros

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Høyre side, venstre rubrikk døpes Knud 5.mai 1805. Far Peder Olsen Systebøen og mor Brit Olsd. Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Dette er kanskje samme Knud i 1865 som fraskiltLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Peder Olsen og Brid Olsdtr. på Syltebøen 1801Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi og Carsten for gode og nyttige innlegg!Ingen tvil; du Randi har funne det ''manglande'' barnet, men eg spekulerer på om denne Edvard kanskje er avliden i ung alder. Eg ser han ikkje i FT1865, og ikkje er han konfirmert i Ålesund...Elles kan me slå fast at Regine voks opp i Trondheim. Og eg har soleis dei opplysningane eg treng om opphavet til denne huslyden. Derimot har eg store vanskar med å finna ut kvar det vart av borni til Regine, ogso dei ho fekk i ekteskapet med Iver Christensen (Aasen), men dette problemet er handsama i eit gamalt tema som eg no vil oppdatera og henta fram att frå mørkret (tema #17948).Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Randi Haugros

Drengebarnet Edvard Reinert døde samme år som han ble født: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Domkirken i Trondheim, Ministerialbok nr. 601A19 (1848-1857), Døde og begravede 1852, side 398. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2334&idx_id=2334&uid=ny&idx_side=-367>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDette er trolig barnefaren i 1865 tellinga, som gift mann:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi for kjempefint innlegg. Det var godt å ha den dødsdatoen til Edvard Reinert på plass!Men, er du sikker på det er rette faren du har funne i 1865, sjølv om yrke og alder høver bra? Han heitte vel ikkje Bernt, men heller Edvard?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.