Gå til innhold
Arkivverket

[#78085] Musketeren(!) Knut Pedersen frå Nesset, gift Trondheim 1830 - opphav og lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg finn denne vigsli i Vår Frue kyrkje i Trondheim 5.1.1830 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16910&idx_id=16910&uid=ny&idx_side=-42>Lenke):Musketeren Knut Pedersen Systebøen, 27 1/2 år, fødd i Nesset, son av husmann Peder Olson, og:Anne Marie Knutsdotter, 26 1/4 år, fødd i Hævne, dotter av husmann Knut Asserson.I kyrkjeboki for Hemne finn eg ei Anne Marie Knutsdotter døypt 24.9.1803 (Lenke) av foreldre Knut og Ragnhild DALEN; eg reknar med dette er den rette Anne Marie, men eg finn ikkje nokon Knut Pederson som høver i kyrkjeboki for Nesset!Eg finn hjå FamilySearch tre born fødde i Trondheim:* Peter Oluf Knutsen, fødd Domkyrkja 19.4.1829* Regine Berthine Knutsdotter, fødd Vår Frue 3.10.1831* Carsten Andreas Knutsion, fødd Vår Frue 13.2.1834 (Lenke)I det siste tilfellet heiter faren PETTERSEN, og han er visekorporal!So er spørsmålet: Kvar vart det av denne huslyden?Eg er særleg interessert i dotteri Regine PETTERSEN som dukkar opp i Molde der ho får sitt ANDRE uekte barn Karl Alfred 15.10.1857 (Lenke)So ser me at Regine 25.11.1859 gifte seg i Molde med Iver Kristenson Aasen frå Hafslo i Sogn (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi og Carsten for gode og nyttige innlegg!Ingen tvil; du Randi har funne det ''manglande'' barnet, men eg spekulerer på om denne Edvard kanskje er avliden i ung alder. Eg ser han ikkje i FT1865, og ikkje er han konfirmert i Ålesund...Elles kan me slå fast at Regine voks opp i Trondheim. Og eg har soleis dei opplysningane eg treng om opphavet til denne huslyden. Derimot har eg store vanskar med å finna ut kvar det vart av borni til Regine, ogso dei ho fekk i ekteskapet med Iver Christensen (Aasen), men dette problemet er handsama i eit gamalt tema som eg no vil oppdatera og henta fram att frå mørkret (tema #17948).Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Drengebarnet Edvard Reinert døde samme år som han ble født: Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Domkirken i Trondheim, Ministerialbok nr. 601A19 (1848-1857), Døde og begravede 1852, side 398. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2334&idx_id=2334&uid=ny&idx_side=-367>Lenke Permanent bildelenke: LenkeDette er trolig barnefaren i 1865 tellinga, som gift mann:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Randi for kjempefint innlegg. Det var godt å ha den dødsdatoen til Edvard Reinert på plass!Men, er du sikker på det er rette faren du har funne i 1865, sjølv om yrke og alder høver bra? Han heitte vel ikkje Bernt, men heller Edvard?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.