Gå til innhold
Arkivverket

[#78089] Dødsmelding Bergen 1945 (Iversen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Jensine Iversen døydde i Bergen 15.6.1941 - pag. 297Eg trur ho var enkje etter ein skomakarsvein Peder Christian Iversen som døydde i Bergen 7.12.1925. Ho var i so fall fødd i Bergen 10.12.1860.Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Skomakers enke, etterlatt seg sønnene Richard og Odd Iversen, begge bosatt i Søre Skogvei, mens en datter var død før moren og hadde etterlatt seg døtrene Bianca Bergvik og Hjørdis Hansen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Iversen

Ja, jeg synes også dette var et spennede svar.Odd Iversen, bosatt i Søre Skogvei var nemlig min far, og var definitivt ikke sønn av disse foreldrene.Eneste forklaring kan være at det bodde 2 stk Odd Iversen i Søre Skogvei i 1941, men det tror jeg må være lite sannsynlig.mvh Odd Iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, det var ei interessant melding frå Odd Iversen!Eg har i dag fått greie på at den Odd Iversen som eg leiter etter som son av Peder Christian og Jensine Albertine Iversen, var fødd i Bergen 21.3.1899, og han døydde i Bergen 1.5.1990. Korleis høver desse datoane med far din?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Iversen

Da må det nok dreie seg om to forskjellige personer.Min far var født 16.9.1911 i Bergen og døde 9.10.1990 i Bergen.Jeg finner likevel ingen andre Odd Iversen, død i 1990 blandt gravminner for Hordaland, uten at det behøver å bety så mye.Jeg finner heller ikke noen andre Odd Iversen i Søre Skogvei i adresseboken for Bergen 1942 enn min far som bodde i 22a.mvh Odd Iversen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Adresseboken for Bergen 1942 oppgir følgende under Odd Iversen:Formann, S. Skogv. 22aKokk, Dreggsalm. 38Sporvognskond., Ole Vigsg. 17Kolonialforretning, Hellev. 18Odd Iversen, Solheimslien 68, døde 1. mai 1990, Odd Iversen, Kolstien 3a, døde 9. oktober 1990.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.