Gå til innhold
Arkivverket

[#78136] Innlagt permanent sidelenke virker ikke lenger.


Gjest Astrid Ryen
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid Ryen

Jeg la inn permanent sidelenke til ministerialbok for Røros side 161 tidlig idag (tema 78116). Lenken virket fremdeles for en times tid siden.Nå får jeg følgende feilmelding:Error kb_0006d: Page switch error! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ') and (brukernr = 137100) limit 1' at line 1Samtidig oppdaget jeg at kirkebok for Røros 1691-1700 er forsvunnet fra lista over kirkebøker for Sør-Trøndelag!Jeg har vært innom andre temaer og klikket på lenker. Noen lenker virker, andre gir samme feilmelding som ovenfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Jeg føler nesten som jeg må ha drømt det hele, for nå ser alt ut til å være i orden igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Opplever det samme i debatt 78134 (første innlegg) Noen ganger virker lenka andre ganger ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.