Gå til innhold
Arkivverket

[#78166] Blix?


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Ole Sivertsen Blix giftet seg med Oluffa Torbina Marie Sivertsdatter 28 Nov.1865 i Vardø.Ole ble født i Steensele i Sverige ca 1830,og Oluffa ble født i Persfjord i Vaagen 1843.Far til Ole het Sivert Olofsson.Den 12 Mai 1889 giftet Oluffa seg igjen med Johannes Hansen på Vindstad i Nordland,og det står da at Ole Sivertsen Blix er død,men når døde han?Har heller ikke funnet når Oluffa døde. Oluffa fikk barn med flere,og de jeg har funnet er: Sara Bergitte født i Vardø 23 Mars 1864,Far,Hans Kristian Normann.Elise Marie født i Sebuska 1868,Far:Ole Sivertsen Blix.Hardine Gjertine Sofie født på Vindstad 18 Feb.1884,Far:Johannes Hansen.Victoria Josefa født på Vindstad 11 Juni 1888,Far:Johannes Hansen.Tror nok det er flere barn,men jeg har bare funnet disse.Trenger nå litt proff hjelp så jeg kan komme videre.På forhånd mange takk!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Har lett i snart et halvt år,men uten og lykkes.Mannen er et mysterium? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Michael Moum

Dåpen til Oluffa i Vågan kirke nr 38 Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=2631&idx_id=2631&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke: Lenke Foreldrene bodde i Fremnesvik da hun ble døptHer er vielsen Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: LenkeFT1865 Lenke føde sted er der oppgitt å være Hemnes. Vielsen sier noe annet.FT1875 Oluffa? ugift f. 1843 Lenke Elise pleiedtr LenkeFT1900 LenkeVictoria død 1904 Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Har nå pratet med Kirkekontoret på Moskenes,og de skulle se etter opplys.Tusen takk for tipset!!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.