Gå til innhold
Arkivverket

[#78181] Oppslag Selje


Gjest Gustav Onarheim
 Del

Recommended Posts

Gjest Gustav Onarheim

Hei Johan Anderson f. 1858,d. 1945 på Horne i Hyllestad ver gift kring 1882 i Bergen med Johanne Andersdotter, Selje, f. 1857, d. 1934. 1865 tellingen for Selje forteller at foreldrene hennes var: Anders Jakobsen Dybedalskaret, 31år, var gift med Eli Rasmusdatter, 46 år, f. i Selje. Da de giftet seg i 1855 oppgir de Eli f 1822 og hennes far som Rasmus Olsson Grov Stryn. Jeg finner Eli Thorine Rasmusdatter Flaten f 1822. ER dette rett? Gustav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Eneste Johan Andersen som ble gift med en Johanne Andersdatter i Bergebn på 1880 tallet var denne, og her er brudens fødested oppgitt som Sæbø :LenkeJan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Bergesen

Den Eli Torine født i 1822, blir gift i 1844 med Ole Knudsen Brynestad, der er en Elie R. født 18/1-1822 på gården Guddalen, av foreldre Rasmus Olsen og Anna Rasmusdatter, uvist oppholsted, jeg finner dette paret gift 4/11-1821, brudgommen kommer da ifra Guddalen og bruden fra Schaard, de er da 26 og 22 år gamle, far Ole Rasmussen Guddalen og Rasmus Knudsen Schaard, Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Eg forstår det slik at det er Eli Rasmusdatter sitt opphav du er på jakt etter.Flaten trur eg må tilsvare Flåten i Olden i Stryn, medan Grov ligg i Oppstryn. Det er såleis eit stykkje mellom desse.Eg har føre meg bygdeboka for Innvik/Stryn II som bl.a. dekker Olden, men ikkje Oppstryn.Om Flåten finn eg Rasmus Olsen, brukar på Flåten frå 1811 til 1840. Han blir gravlagd i 1857 64 år gamal, gift med Tora Olsdtr Bruvoll, d. 75 år gamal i 1867.Det kjem ikkje fram om denne Rasmus Olsen seinare har flytta til Grov. Barna hans (utanom odelsguten) er ikkje oppgitt.Eg finn ei Eli Rasmusdtr. fødd Guddalen i 1822, far Rasmus Olsen. Denne garden ligg også i Oppstryn (nabogard til Grov). Det spørs om det er ho du er på jakt etter (høgre side nr. 62) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Innvik, Ministerialbok nr. A 3 (1820-1832), Fødte og døpte 1822, side 9. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11509&idx_id=11509&uid=ny&idx_side=-10>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Lenke til vigsla i Selje 1855 LenkeVigsla i Bergen er i avskrift og eg veddar mykje på at det eigentleg står Selø i originalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eli Rasmusdtr i (5) har fleire fadderar frå Grov, så eg vil holde ein knapp på at det er henne du skal ha tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Når det gjelder vielsen i St.Jørgen i Bergen 26.desember 1880 så viser denne at Fødestedet var Sælø (Selje).Således er transkribsjonen i overnevnte vigselslenker feil, da de oppgir Sæbø.Lenke Jan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Aller siste linje lengst til høgre i dette skiftet frå 1826 [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24246/297>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/24246/297 viser at Anna Rasmusdtr er død og at dottera Eli Rasmusdtr, 3 år gammal, er oppgjeven med ein formyndar som ikkje er faren Rasmus Olsson.Då er det vel Anna vi finn her Lenke og Rasmus som gifter seg på nytt her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.