Gå til innhold
Arkivverket

[#78183] Helga Kathinka Maggard, fødd i Larvik 20.10.1884 - til Amerika 1903?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika vert det norske opphavet til denne jenta etterlyst:Helga Kathinka MAGGARD, fødd i Larvik 20.10.1884, skal ha utvandra til Amerika i 1903(?) og gifte seg i Watertown, SD 21.09.1906 med Waldemar Nelson.Eg har leitt i kyrkjebøkene for Larvik, men eg finn ikkje nokon som høver til Helga, og heller ikkje finn eg namnet MAGGARD nokon stad, korkje i folketeljingar eller i passasjerlister! Kan det vera feilskrive?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Dette må være foreldrenes giftermål 7 juli 1880, selv om Gunhild kalles Berntsen her og Amundsen ved Helgas dåp, Gunhilds far er Bernt Amundsen.Kildeinformasjon: Vestfold fylke, Hedrum, Ministerialbok nr. 8 (1869-1880), Ekteviede 1880, side 299. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5917&idx_id=5917&uid=ny&idx_side=-250>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti, Sissel og Bjørg for flotte innlegg! Det kan vel ikkje vera mykje tvil om at dette er rett Helga! Og eg ser ho har ein bror James, som òg gifte seg i Watertown, SD som James Maggard!Men er det mogeleg å fonna utvandringi til denne Helga Kathinka?Nok ein gong ein stor takk for hjelpi so langt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Elin og Litta for nye spennande innlegg!Jau, eg må seia meg samd med Litta i at det nok står Muggerud (eller kanskje heller Muggrud) her. Registeret har namnet som Maggard!Elles er eg meir usikker på emigranten frå 1903. Då burde vel Helga hatt ei søster Thora? Og, reiste dei frå Andebu?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Ad innlegg 8 - Helga og Thora samt en Harald Jacobsen skulle alle til sin onkel Ole Muggerud i Watetown SD.Name: Helga Jacobsen Arrival Date: 21 Jun 1903 Age: 17 Years Estimated birth year: abt 1886 Gender: Female Ethnic Background: Scandinavian Port of Departure: Liverpool, England Ship Name: Westernland Port of Arrival: Philadelphia, Pennsylvania Friend's Name: Ole Muggerod Last Residence: Norway Microfilm Roll Number: T840_43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Litta og Arne for nye gode innlegg! Linken til Litta ser ikkje ut til å virka rett, men Arne stadfester at me har den rette huslyden, og problemet mitt er soleis heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Jeg fant ikke dåpen til Tora umiddelbart, men ehr er konfirmasjonen: Kildeinformasjon: Vestfold fylke, Hedrum i Hedrum, Ministerialbok nr. I 9 (1881-1903), Konfirmerte 1901, side 178. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.