Gå til innhold
Arkivverket

[#78197] Peder Eliasson, omreisande gjørtlar og hesteskjærar frå Lesja og Anna Sophie?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg har ganske so tilfeldigt, under arbeid med tema #10875, kome over ei omstreifarætt som eg ikkje kan hugsa å ha vore borti før:Peder Eliasson (Myhre?) frå Lesja, gjørtlar og hesteskjærar, og ''kjæresta'' Anna Sophie Pedersdotter, òg frå Lesja, fekk fleire born i 1830- og 1840-åri:* Anna Pauline Fredrikke 1832 i Steigen* Lars 1833 på Ørlandet* Anne Marie 1836 i Nesset* Fredrik 1840 i Kjelvik* Elias 1841 i TromsøDen eldste av desse, som til dagleg ser ut til å ha nytta Pauline som førenamn, gifte seg tredje gongen i Hammerfest i 1880 (Lenke) med Herman Pederson (Sjøthun) frå Hafslo i Sogn (1836-1893) og budde framleis som enkje i Hammerfest i 1900.Er det nokon som har detaljkunnskap om denne huslyden og som kan fortelja meg litt meir om dei, til dømes om dødsfallet hennar Pauline, om opphavi til foreldri hennar, og om dei to første ekteskapi hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kan dette være dødsfallet til Peder Eliassen?? Synes det står Elvebakken - se nr. 29 - Finnmark fylke, Alta i Alta, Ministerialbok nr. 1 (1858-1878), Døde og begravede 1866, side 200. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=9990&idx_id=9990&idx_listetype=bg&idx_kjonn=&uid=ny&idx_side=-14>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ser på enka Pauline Pedersen Sjøtun i Hammerfest i 1900, men fødselsåret 1817 kan da ikke stemme??? Og hun er da ikke født i Lesja??Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er brødrene Lars og Elias i f.t. 1875 - [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1875&knr=2012&kenr=003&bnr=0005&lnr=00>LenkeHer er dåpen til det antakelig må være yngstejenta, Ingeborg Lorentse - Finnmark fylke, Talvik, Ministerialbok nr. 10 (1852-1864), Fødte og døpte 1856, side 40. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Axelsen

Kildeinformasjon: Finnmark fylke, Gamvik i Tana, Ministerialbok nr. 2 /2 (1862-1877), Konfirmerte 1865-1867, side 176. Konfirmert i Lebesby 1865: Fredrik 18 1/2 år Far: Ungkarl Peter Eliasen Mor: Anne Sophie HansdatterLenke til debatten Leilighetsfunn av omstreifere debattnr. 14191 Innlegg nr. 850Innlegg (128) Peter Eliasen og Anne Sophie Hansdatter, 19 mars, 1847 i Alta, døpt barnet Frederik. Faddere: Hans Andreas. Halsen Johan Hysing?? Halsen Peder Samuels. Talvig Karen Andersd. Halsen Marthe Henriksd. Abel Kirstine Pedersd. Talvig Innlegg nr. (287) Kistrand i Finnmark: 28 / 09 - 1840: Barn Fredrik. Peter Eliassen og Ane Sophie Petersdatter Faddere: Erik Lundgren og Kone. Jahn Jahnsen på Russemark og kone. Elen Johansdatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg ser nå at det er en Peder Eliassen Elvebakken som er gift med Margrethe Johannesdatter. De hadde ei datter Marie til dåpen i Talvik i 1837 - LenkeKanskje det er hans dødsfall jeg har funnet (innlegg 3 4)???Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest arnvid lillehammer

Lars! Om du ikkje har sett det før, så finn du Petter Eliasen i artikkelen min om Grisilla i Norsk Slektshistorisk Tidsskrift Bind XL Hefte 1 (2005) på tavle 1 s. 63. Han var eldste son (og etter alt å døma einaste barnet som voks opp) av Elias Eliasen (som av og til kalla seg Fredrik Eliasen) og Pernille (skriven Petternella i kyrkjeboka ved dåpen) Nikolaidatter,syster til Grisilla. Anne Sofie høyrde helst til ei slekt der nokre skreiv seg Holmgren. Beste helsing Arnvid L.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Jeg lurer på om dette kan være Fredrik Petersen i 1875 - [url="http://www.rhd.uit.no/folketellinger/ftliste.aspx?ft=1875&knr=2025&kenr=009&bnr=0025&lnr=00>LenkeHer er ekteskapet som viser at Fredrik er sønn av Peter Eliassen - Finnmark fylke, Gamvik i Tana, Ministerialbok nr. 2 /2 (1862-1877), Ekteviede 1867-1869, side 219. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeDåpen til datteren Anne Margrethe - Finnmark fylke, Gamvik i Tana, Ministerialbok nr. 2 /2 (1862-1877), Fødte og døpte 1876, side 115. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: LenkeHer er to barn til:Jens Andreas, 1882 - LenkeJørgine Sofie, 1885 LenkeSer ut som de mistet ei datter i 1880 - LenkeHer er vel Fredrik og kona i 1900 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Axelsen

Du har rett i det. Det er Fredrik Petersen i Tana. Jeg fikk en nedtegnelse av slekten i Tana for noen år siden, men den forsvant med at PC - en døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Axelsen

Her er Elias Petersen gift med Johanne Johannesdatter. De får barnet Petter Eniruth 20 mars 1880. De er bosatt i Tverrelvdalen.Finnmark fylke, Alta i Alta, Ministerialbok nr. 2 (1879-1892), Fødte og døpte 1880, side 14. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Men hvor og når giftet storesøster Anne Pauline Frederikke seg de to første gangen, mon tro? Og hvor har hun gjemt seg i 1865? Jeg har ikke klart å finne henne der. I 1865 var moren i Alta, men Anne Pauline var ei voksen dame da. Jeg har forsøkt å følge familien og se hvor de bodde da de yngre søsknene ble født. Yngstesøster Ingeborg ble døpt i Talvik i 1856. Oppfatter jeg det riktig når jeg ser at det var to Fredrik, en født i 1841 og en født i 1847??Anne Pauline var født i 1832 og hvis man regner med at hun kan ha vært mellom 15 og 18 år ved konfirmasjonen, skulle det tilsi at hun kan være konfirmert rundt 1847-1850. Men hvor var hun da?Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Endelig fant jeg konfirmasjonen til Anne Pauline Frederikke, eller Pauline Anna Frederikka som står innført som - Finnmark fylke, Talvik, Ministerialbok nr. 9 (1837-1852), Konfirmerte 1851, side 344, se nr. 48: Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=288&idx_id=288&uid=ny&idx_side=-294>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her gifter enken Pauline Anne Frederikk seg i Hammerfest i 1865 - 20. august - Finnmark fylke, Hammerfest, Ministerialbok nr. 5 (1857-1869), Ekteviede 1865, side 247. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=297&idx_id=297&uid=ny&idx_side=-209>Lenke Permanent bildelenke: Lenke. Ektemannen var enkemann Jacob Andreas Olsen fra Lesja.Og her er Anne Pauline i 1865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er overvelda og set stor pris på dei mange flotte innleggi som er komne under dette tema. Hjarteleg takk til Grethe, Vibeke, Gry og Arnvid for spennande bidrag!Eg hugsar eg las artikkelen til Arnvid då den kom, men alle hefti mine med NST ligg for tidi nedpakka, og det er ei håplaus oppgåve å grava dei fram nett no...Elles var dei tre siste innleggi (##20-22) særleg spennande med omsyn til Pauline og dei tidlegare ekteskapi hennar! Eg lurer på kva som står som namnet på far til Jacob Andreas, Svend Olson ?Kolstad? Kan Jacob òg ha vore av reisande folk? Alderen hans varierer sterkt frå kjelde til kjelde, men hjå FamilySearch fann eg ein svært spennande ''kandidat'', ein Jacob Andreas fødd i Skogn (Levanger) 27.8.1827 ([url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16394&idx_id=16394&uid=ny&idx_side=-31>Lenke). Foreldri var ugifte, og dette var faren Svend Olson Levangers tredje leigarmål. Jacob Andreas Han synes i alle fall ikkje vera fødd på Lesja, for fødslene for Lesja frå den perioden synest vera innlagde i FamilySearch!Når det gjeld første ekteskapet hennar Pauline, so har ho altso vore gift med ein Johannes, men fødsli til sonen Andreas finn eg ikkje i Talvik, som den gongen omfatta Alta, men ein merknad heilt framme i boki kan tyda på at me manglar ein del fødsler frå Alta for 1850-åri!Elles har eg vore gjennom konfirmantlistene for både Alta og Hammerfest, utan å finna Andreas Johannesson nokon stad! Derimot ser eg han er i FT1875 i Hammerfest, framleis ugift (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gry Axelsen

Her er Andreas. Konfirmasjon far Johan Andersen og Anna Pauline Fredrikke Pedersdatter.Konfirmert i Hammerfest Landsogn 1870. Født i Alta 1853.Kildeinformasjon: Finnmark fylke, Landsoknet i Hammerfest, Ministerialbok nr. 7 (1869-1884), Konfirmerte 1871, side 75. Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Gry,supert at du fant konfirmasjonen :D Men Andreas var vel født 22.7.1854 i Alta og døpt året etter.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.