Gå til innhold
Arkivverket

[#78216] Aner til Jens Jensen Engesvold født i Holtålen


Gjest Rolf  Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Hei Jeg trenger litt info om hvor jeg finner aner til Jens Jenssen Engesvold ( 22/12-1913-2/6-1990) døpt 8/2-1914 i Holtålen.Mener det skal være en som heter Jens O Engesvold og hustru Ingeborg Kristine. Disse mangler jeg data på? Finner jeg disse i Bygdeboka. trenger henvisning evt til side og bind. Mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Da lurer jeg på om det står noe om Jens Olsen Engesvold født i 1873 og hans hustru Ingeborg Kristine noen steder og hvor hun evt kom i fra. mulig det finnes kirkebok hvor disse ble gift.Jeg vil tro at jeg finner disse i Ålen og Ålbyggen. Mvh Rolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Du finner dem under Østre Engesvoll 133/1 i bygdeboka, bind 2 side 586.Jens Olsen Engesvold, født 1873, død 1967, var gift med Ingeborg Kjerstine Jensdatter Heggset, født 1887, død 1961.De hadde 8 barn, og den eldste sønnen Peder var født 17/11-1908.Foreldrene til Jens Olsen var de forrige brukere på Engesvoll: Ole Jensen Liavoll født 1837, død 1917 og Elen Pedersdatter Ystenget, født 1844, død 1919.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Ingeborg Kirstine finner du under Heggset 128/1, bind 2 side 526.Hennes foreldre var Jens Knutsen Heggset, født 1855, død 1932 og Ingeborg Olsdatter Vårhus født 1854, død 1928.Jens Knudsens foreldre var Knut Olsen Heggset (1822-1900) og Berit Knutsdatter Liavoll (1825-før 1875)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.