Gå til innhold
Arkivverket

[#78235] Solveig Kristiansen Holt, f. Christiania 1897 - til Amerika i 1915 - foreldri?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Solveig Kristiansen Holt, oppgjevi fødd i Chridstiania 8.3.1897, gifte seg i Seattle, WA 3.10.1824 med Samuel Overby frå Hafslo i Sogn.Eg ser at Solveig utvandra i 1915 under namnet Solveig Kristiansen (Lenke)So finn eg ho i FT1900 i Thereses gate 24 under namnet Holth:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jonette Arnesen hm e Handlende Bagerforretning 1858 Askim SmAndrea Holth fl e Syerske for egen regning 1872 Røken AskerSolveig Holth fl ug Datter 1897 Kristiania~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Frå Amerika er det oppgjeve at far hennar heitte Magnus Holt!So er spørsmålet: Eg ønskjer å identifisera foreldri til Solveig:* Fullt namn og yrke på far hennar, som oppvekststaden hans?* Fullt namn på mor hennar (Andrea), samt oppvekstsstaden hennar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Finner denne Magnus C. Holt som utvandret i mai 1899 over Kristiania, men det kan neppe være «vår mann» - LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Vigselen mellom Magnus og Otilde.Kildeinformasjon: Oslo fylke, Sagene, Ministerialbok nr. 2 (1880-1897), Ekteviede 1896, side 178. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=5432&idx_id=5432&uid=ny&idx_side=-183>Lenke Permanent bildelenke: Lenke.Magnus sin konfirmasjon i Fet.Kildeinformasjon: Akershus fylke, Fet i Fet, Ministerialbok nr. I 14 (1878-1891), Konfirmerte 1884, side 134. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det er ikke umulig at du har skutt blink, Kirsti. Solveig bodde i Bogstadveien da hun utvandret i 1915 og så vidt jeg kan av Samlagsafstemningen for Kristiania 1899 tilhørte dette Uranienborg og Frogner Kreds.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ser nå at Magnus C Holt som utvandret i 1899 og ankom Ellis Island, var ugift - [url="http://www.ellisisland.org/search/passRecord.asp?FNM=M&LNM=HOLT&PLNM=HOLT&first_kind=1&last_kind=0&TOWN=null&SHIP=null&RF=179&pID=603386010041&MID=14885592810191248768&order_num=1447314503&ORDER_ID=1600036789&>LenkeHer er vel konfirmasjonen til den Ole Holt du fant i Uranienborg, Kirsti - Oslo fylke, Uranienborg, Ministerialbok nr. 2 (1880-1896), Konfirmerte 1887, side 61. Permanent sidelenke:  Lenke Permanent bildelenke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Skal tro om det bare er tilfeldig at både Solveig og Andrea bruker Holt som etternavn? Jeg har ikke funnet noe som tyder på at de er i familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe, Kirsti og Bjørg for mange flotte og nyttige innlegg. Dette kallar eg skikkeleg ''teamwork'', og problemet mitt er løyst.I Amerika vert Andrea nemnd som mor til Solveig, medan Magnus var faren, men Andrea har nok berre vore ei fostermor som, utan skuldskap, har hatt same ættenamn som faren.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.