Gå til innhold
Arkivverket

[#78241] Michael Ellefsen Wold født 1784 i Aas, Akershus - når døde han?


Gjest Anders Holtvedt Andersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Anders Holtvedt Andersen

Hei, står så veldig fast med Michael Ellefsen som solgte Burum gård og flyttet til Såner i Vestby - når døde han? Han og kona Berthe Hansdatter Stokstad fikk mange barn, og er jeg heldig så kan det være at andre etterkommere forsker på dette paret. Håper noen kan hjelpe:)Mvh. Anders Holtvedt Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Hei Anders. Hvis Ellev Michelsen og Ingeborg Simensdatter var hans foreldre,fant jeg ham i 1801 tellinga.Leta i 1865 tellinga,men fant ham ikke,så mye tyder vel på at han døde før 1865?Jeg skal fortsette og lete. Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anders Holtvedt Andersen

Hei Jan, - ja, det er foreldrene de du nevner der. Jeg vet en god del om Michael Ellefsen før han flytta til Såner i 1838. Har leita i kirkebok for Vestby, men finner han ikke. Jeg har heller ikke klart å finne han i 1865-tellinga, så han er nok død mellom 1838 og 1865 i området Vestby og Aas, Akershus.Takk for at du hjelper til:)Mvh. Anders

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.