Gå til innhold
Arkivverket

[#78257] Hjelp til tyding


Gjest Magne Polden
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Polden

Kan nokon hjelpa med dåp nr 41, Lars, nederst på sida. Siste kolonne: Hjemmedøbt af Madam ****** fra Bergen Lenke Eg prøver å regge denne boka :)Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magne Polden

Eg skulle gjerne hatt hjelp med denne merknaden: Nr 3 fra bunnen på sida, unummerert dåp Martha. Lenke Det eg får ut av merknaden er dette: NB: Med faddernes Skjødesløshed og klokkerens forsømmelse blev dette Barnets Daab ikke indført den Dag det døptes, og uagtet mange ******* har jeg først nu faaet opdaget dets forældre, og af dem faaet den fornødne Oplysning om dets Daab. Den 17/1-41 HvedvigMagne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Magne Polden

Her dukker opp fleire spørsmål: Dåp nr 11, Karen Gurine, nederst på siden: Lenke fadder Asbjørn Asbjørnsen, men står der Jansen som adresse ??Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Dei fyrste fadderane har du vel, Asbjørn Asbjørnsen, Jens Jansen, David Jacobsen Bredvig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.