Gå til innhold
Arkivverket

[#78273] Kven var Synneve Olsdtr Svanøe (Kinn)


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg veit det kan høyrest ut som eit håpløst spørsmål, men eg prøver, så får vi sjå .....Kring 1817-1820 finn eg ho som fadder i Kinn prestegjeld fleire gonger. Ut frå dei foreldra til dei barna som ho er fadder for, er det truleg at ho er Haugianar.Eg har lett gjennom kirkebøkene i Kinn, men eg finn ingen gode kandidater verken blant fødde, gifte eller døde, men så lite informasjon som eg har om ho, så kan eg ikkje utelukke at ho finnes der.Truleg har ho flytta til Svanøy, og har sikkert budd på Haugianergarden der ein periode. Kor og når ho er fødd er ukjent. Likeså kor ho evt. blei av.Det blir vel ein variant av nåla i høystakken dette, eller kanskje jakta på det kortaste strået.......Er det nokon som tilfeldigvis skulle kjenne til ho?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Denne Synneve Martinsdtr. dpt.27.2.1750 og gift med Lars Olsson Solem hadde jeg i mitt slektstre. Foreldre til Synneve er mine forfedre. Synneve Martinsdtr. hadde 7 søsken. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for innspela.Litta: ja, eg har vore borti denne, og ho var for så vidt ein 'favoritt' ei stund, all den tid at eine søstra hennar blei gift på garden Tyvåg på Svanøy i 1811. Utfordringa er at eg trur det må være ho som er oppgitt som fadder til niesa si 'Synneve' i 1816, og då bur ho ikkje på Svanøy (nr. 2 høgre kolonne) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 3 (1785-1821), Kronologisk liste 1816, side 291. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11533&idx_id=11533&uid=ny&idx_side=-297>Lenke Permanent bildelenke: LenkeKan vel likevel ikkje utelukke at ho flytta dit seinare, men eg har ikkje funne noko holdepunkt for det. For så vidt har eg ikkje funne noko om ho etter 1816 i det heile, og det kan jo for så vidt peike begge retningar. Sånn sett kunne det være greit å finne ut kva som skjedde vidare med ho.Johan: Det er ei god stund sidan eg holdt på med dette, og eg trur ikkje eg skreiv ned alle. To av fadderoppgåvene gjeld 'Haugianarhøvdingen' Ole Torgersen Svanøe sine barn. Anna Margrita i 1817 (øverst høgre kolonne, venstre side) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 3 (1785-1821), Kronologisk liste 1817, side 304. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke og Hans i 1818 (nr. 2 i venstre kolonne, høgre side) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 3 (1785-1821), Kronologisk liste 1818, side 313. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke: Lenke For ordensskuld, Ole Torgersen hadde ikkje noko søster som heitte Synneve.Eg har også ein Martinus Mortensen (heitte vel Johansen) som får ei datter Pernille i 1819 (neders til høgre, forts kolonne 2 neste side) Kildeinformasjon: Sogn og Fjordane fylke, Kinn, Ministerialbok nr. A 3 (1785-1821), Kronologisk liste 1819, side 325. Permanent sidelenke: Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Denne Martinius Mortenson er søskenbarn til Synnøve Olsdtr. på Solem. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Det var ei interessant opplysning. Det betyr at Johannes Martinsen og Synneve Martinsdtr. var søsken?Då er det vel han som blir gift til eit tidlegare ekteskap på Tyvåg her LenkeSå har han blitt gift med mor til Martinius i dei åra der det manglar kirkebøker tidleg på 80-tallet. Det kan jo gje litt meining.Dette blei jo veldig lovande. Har du noko opplysningar om kva som skjedde med Synnøve Olsdtr? Eg har lett etter skifte etter foreldra hennar, men ikkje funne noko.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Dette rimer jo berre meir og meir. Gjert Olsen på Tyvåg, som eg har inne i lista mi frå før, var jo så vidt eg veit også frå Soleim, og faren heitte Ole Martinsen. Då må vel han også være i same slekta.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Her er alle barna til Morten og Giøe: Ektemann: Morten Olsson Hustru: Giøe Olsdtr. Union: Dato: 1738 Sted: Svanøy, Kinn, Sogn og Fjordane, Norge Barn 1: Marta Mortensdtr. Barn 2: Ole Mortensson Barn 3: Ahles Mortensdtr. Barn 4: Johannes Mortensson Barn 5: Synneva Mortensdtr. Barn 6: Anders Mortensson Barn 7: Morten Mortensson Barn 8: Helene Mortensdtr. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Johannes Martinsson var gift 3 ganger. Først med Anna Olsdtr. i 1769, så med Gjertrud Henriksdtr.i 1777 og tilslutt med Lisbet Pedersdtr. etter 1781 og før 1786. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Flott, då ser eg også koblinga mellom Gjert Olsen og Gjert Larsen på Tyvåg. Dei var også søskenbarn. Det verkar som om mest heile familien slo seg ned her.Då antar eg at mysteriet er løyst. Synneve Olsdtr Soleim må då ha flytta til Svanøy ein gong mellom 1816 og 1817. Truleg var ho då i teneste på hovedgården.Tusen takk til Litta og Johan for god hjelp. Eg har fundert lenge på denne, men har følt at eg har hatt for lite informasjon til å kunne legge inn ein førespurnad på forumet. Og så var det så 'enkelt'.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Johannes Martinson og Gjertrud Henriksdtr. er mine forfedre! Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Då har vi vel såvidt litt felles slekt. Gjert Olsen Tyvåg blei gift med Ingeborg Nielsdtr. som var søster til mi 3-tippoldemor.Så vidt eg hugsar, så døde vel slekta etter Gjert og Ingeborg ut med eit barnebarn.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.