Gå til innhold
Arkivverket

[#78282] Trondenes


Gjest Svein Edvardsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Edvardsen

HeiNoen som har opplysninger om Adrianna Petersdatter født 1816 på Sandager på Dønna. Ble gift med Peder Johansen (Johannesen) 9/9-1838, og fikk en sønn Peter Jacob Pedersen 14/9-1838. De flyttet til Trondenes sogn 3/6-1839. I skiftet etter hennes far er de i Trondenes sogn, men der stopper mine opplysninger. Noen som kan hjelpe med mere. Takknemlig for svar. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agnar Fitjar

I 'Folk og slekt i Trondenes' bind 1 finner jeg familie 2703 på side 240. Det står bare gift ca 1841. Barn oppført: 1 Johan Høydal f 1842 i Gansås. 2 Anne Kristina f 1845 i Medkila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

Hei AgnarHjertelig takk for at du svarte. Det står vel ikke noe om når de døde eller om de har flyttet på seg. Det står vel heller ikke noe om hvor barna ble av.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

Hei igjenFant dem i 1865 på Berg Kommune, Kalfarnes. Står det noe om dem under Kalfarnes?Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

HeiTakket være deg Agnar så har jeg funnet dem også i 1875, der ser det ut som hele familien er samlet, men utover 1875 har jeg ingen ting. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Det finnes fortsatt en familie Høydahl i Harstad-Trondenes.Faren som jeg ikke husker fornavnet på bor på Trondenesog er/var medlem av Haalogaland Filatelist Forening.caa.70 år gml.? Men er det samme ?hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

Hei Odd EinarKan du svare meg privat da det gjelder nålevende person. Jeg skulle gjerne hatt navnet hans. svedvard@online.noSvein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Einar Tømmerås

Trenger ikke svare privat. Disse opplysninger finnes under1881Rikard Høydahl het mannen jeg nevnte .Det tror jeg ogsåjr. het.Ellers er det :Astrid--Hildegunn----Mona , alle i Harstad.Men det er ikke sikkert at det er fra samme familie ?Men det er jo lov til å spørre !!!hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rita Andreassen

Hei.Johan Høydal Pedersen giftet seg 20 okt 1867 i Torsken med Sørine Oline Andersdtr. Bosted var da Kaldfarnes. Anna Kirstine giftet seg 20 aug 1865 samme sted med Aron Mikal Andreassen.Rita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Edvardsen

HeiJeg sier tusen takk til alle som svarte. Jeg er vel kommet til bunns med denne familien, det jeg mangler er vel bare de som lever i dag og som er etterkommer av Adrianna.Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.