Gå til innhold
Arkivverket

[#78321] USA: Søsken frå Vaage, Selje til USA - Deira familiar og lagnader


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Axel Vaage sitt opphav er omtala og undersøkt i denne debatten; [url="http://da2.uib.no/cgi-win/WebDebatt.exe?slag=listinnlegg&debatt=brukar&temanr=78240&sok=&nr=41&antinnlegg=50&startnr=&antall=&spraak=n#anker>Lenke. Far hans var Johan Christian alias John Vaage som drog fra Trondheim i 1883.Eg har no sjekka Johan Christian sin (norske) familie og det viser seg at han hadde fleire søsken som drog over til Amerika. Faren hans, Ingebrigt Jonsson Vaage, var gift 3 gonger.1) Jørgen Mathias Ingebriktsen Vaage, fødd 11.5.1867, flytt frå Selø i 1892 (Lenke)2) Johanne Marie Ingebrigtsdtr Vaage, fødd 30.6.1869, flytt frå Sælø i 1892 (Lenke)3) Peder Johannes Ingebrigtsen Vaage, fødd 1879, flytt frå Selø i 1891 (Lenke).- Eg finn ikkje denne Peder døypt i 1879, kan det vere feilregistrering og at det skal vere 1871? I så fall er datoen 17.8.1871.- Han er vel kanskje den Peter Vaage som gifter seg 12.12.1901 med Alate Vaage, ref. innlegg (48).4) Ida Josefine Ingebrigtsdtr Vaage, fødd 10.3.1889, flytt frå Selje i 1910 (

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

1) Jørgen Mathias Ingebrigtsen VaageFødt 11.03.1867, Død 30.04.1928 Hantontown, IowaImmigration 23.04.1892Marriage 08.11.1892 Christine Erickdatter Kvalheim, place Ortonville Minn.I 1910 bodde de i Spencer township, Ward County, N, DakotaKan dette være rett person? Det er fra familietreet til Ira E. Denny. Jeg finner at opplysningene stemmer i folketelling 1900 og 19101900: Household Members: Name AgeJorgen Vaage 33Christine Vaage 34Engvold Vaage 7Edward Vaage 5John Vaage 4Andrew Vaage 2Hannah Vaage 3/121910: Household Members: Name AgeJorgen E Vaage 42Christina Vaage 43Ingvald G Vaage 17Edward G Vaage 15John G Vaage 13Andrew G Vaage 12Hannah G Vaage 10Jorgen G Vaage 8Carl G Vaage 6Dina G Vaage 3Helmer G Vaage 8/12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Iowa Cemetery Records: Name: Jorgen E. Vaage Death Date: 30 Apr 1927 Page #: 67 Birth Date: 1867 Cemetery: Brush Point Town: Fertile Level Info: Tombstone Records of Worth County, IowaSå her var det et års avvik i forhold til familietreet. Forutsatt samme mann. Mellomnavn på E dukket opp mellon 1900 og 1910'feil i hovedløkka' ga to like innlegg, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

4) Ida Josefine VaageBorder Crossings: From Canada to U.S. 1895-1956Name: Ida VaageArrival Date: 11 Mar 1910Age: 21Birth Date: abt 1889Birth Country: NorwayGender: FemaleRace/Nationality: Scandinavian Port of Arrival: St John, New BrunswickPort of Departure: Liverpool, England 1910 United States Federal Census about Ida VaageName: Ida Vaage [ida Waage]Age in 1910: 21Estimated birth year: abt 1889Birthplace: NorwayRelation to Head of House: ServantFather's Birthplace: NorwayMother's Birthplace: NorwayHome in 1910: Kenmare, Ward, North DakotaMarital Status: SingleRace: WhiteGender: Female

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1910 United States Federal CensusName: Peter P Vaage Age in 1910: 32 Estimated birth year: abt 1878 Birthplace: Norway Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouse's name: Alette S Home in 1910: Spencer, Ward, North Dakota Marital Status: Married Race: White Gender: Male Year of Immigration: 1901Household Members: Name Age Peter P Vaage 32 Alette S Vaage 29 Martin O Vaage 6 Ragnvold P Vaage 4Jeg vet ikke om det er rett mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk Eva og Hanne Line,(2): Hanne Line har funne denne tidligare;BIG STONE BOOK B, PAGE 118 11/8/1892 VAAGE, JORGEN I KVALHEIM, CHRISTINE(5): Jørgen I. og Jørgen E. er nok same person.(6): Er det mogeleg å finne Ida seinare? Kan du sjekke desse navna;BIG STONE BOOK D, PAGE 437 12/5/1907 HAGEVIK, NELS J VAAGE, IDA J- men det er vel ei anna Ida Vaage all den tid ho gifte seg i 1907.(7): Du fann i den andre Vaage-debatten;BIG STONE BOOK C, PAGE 397 12/12/1901 VAAGE, PETER VAAGE, ALATE- Er dette same paret? Likte ikkje heilt at han er kalla Peter P. - men det er kanskje feil? MBH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

No følgjer ikkje eg med i alle svingane her så eg veit kven du har funne og ikkje, men manglar du fleire kan eg sjå etter i Nordfjordingernes Historie igjen; der er ikkje namneregister, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Aase,Eg heng ikkje heilt med eg heller enno, så eg får heller komme tilbake til ditt tilbud etter kvart.Har søkt etter personar med etternamn Vaage i ND, USA og fanne desse som døde der;

bilete9384.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Kapitlet om Nord-Dakota er ikkje så langt, så eg skumma gjennom det og fann dette:'--- settlementet ved Kenmare og Coulee ------ Aaret efter (altså 1900, min kommentar) kom ------- Jørgen Vaage med familie, Peter Vaage med familie -------- Alle disse kom fra Bigstone co, Minn. ------- Av eldre settlere finder vi nu, 1940, ------ Peter Vaage med familie ----- Følgende av anden generation har stiftet familie og bor der: ------- Silas Vaage -----Det var alt som hadde Vaage i noka form i seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk Aase,Lite, men nyttig informasjon.Eg får prøve å koble saman dei folka som eg fann i (10), og så håper eg Amerika ekspertane kan hjelpe litt med Census detaljar der det er mogeleg.Merkeleg at eg ikkje finn Peter og Jørgen blant døde i ND.Det finnes også Vaage i MN som eg enno ikkje har funne heilt ut av.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Litt meir frå Nordfjordingernes: Som nemnt er der ikkje personregister, men bakerst i boka står ei liste over Ydere til Skogplanting i Nordfjord (1930), ordna etter prestegjeld. Under Selje står m.a. John Vaage, Ortonville, Minn., Peder J Vaage, Kenmare ND, og Peter P Vaage, Coulee, ND.Mindegaven i 1920 er ordna på etternamn, der står den same John Vaage og Peter P Vaage.Elles fann eg eit nytt namn i Eidskog, Bigstone MN, nemleg Marie Ingebrigtsdtr Vaage, gift 1890 med Mathias Stareim (altså Stårheim). Homestead i Artichoke, born Hulda, Samuel, Emma, Martha.Så finn eg Nils Hagevik, gift i 1907 med Ida Josephine, datter til Mr and Mrs John Vaage, to barn, Jalmer og Clarence.Personar som har budd her i kortare tid: ..... Jørgen og Peder Vaage......Det var alt eg fann under Bigstone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk skal du ha Aase,1) Marie Ingebrigtsdtr. er truleg identisk med Johanne Marie, ref. innlegg (1), nr. 2).2) Nels John Hagevik g.m. Ida Josephine Vaage har eg fått nyss om tidlegare, ref. Lenke (innlegg (48)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.