Gå til innhold
Arkivverket

[#78332] Samuel Holland, fødd ''nær Oslo'', Noreg 9.1.1871 - utvandra 1882 -kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Samuel Holland, fødd ''nær Oslo'' 9.1.1871, skal ha utvandra til Amerika i 1882 og døydde i New Ulm, MN 15.8.1961.Han gifte seg første gongen i Watonwan Co., MN 12.5.1909 med Gina Atneosen, men eg finn han ikkje i FT1900 eller 1910. Derimot er han på plass både i 1920 og i 1920. Båe gongene er 1882 oppgjeve som utvandringsår, men nekrologen hans oppgjev 1887.I 1920 har han ein bror buande hjå seg, TOM Holland, oppgjeven fødd i Noreg kring 1877 og utvandra 1893.Eg veit dette er lite å gå på, men kanskje let det seg likevel gjera å finna ut kvar i Noreg Samuel Holland hadde opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

1910 United States Federal CensusName: Sam Holland Age in 1910: 38 Estimated birth year: abt 1872 Birthplace: Iowa Relation to Head of House: Head Father's Birth Place: Norway Mother's Birth Place: Norway Spouse's name: Fina Home in 1910: Albin, Brown, Minnesota Marital Status: Married Race: White Gender: MaleHousehold Members: Name Age Sam Holland 38 Fina Holland 39Det står Gina på image.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Hanne Line for nytt spennande innlegg.No forstår eg kvifor eg ikkje kunne finna Samuel i FT1910. Han er oppgjeven fødd i IOWA. Hmmm, då spørs det kva som er rett... Førebels har me tre mot ein når det gjeld fødestad Noreg, om me tek med nekrologen...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Hei Lars,du nevner en bror Tom Holland som skal være født omkring 1877. Det pussige er at jeg finner en Thomas Holland, 3 år, gammel i f.t. 1880 for Iowa - LenkeMen det kan jo være en ren tilfeldighet. Finner ingen Samuel Holland i Iowa i 1880 i alle fall.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Johannessen

Lars E: Hvilke kilder har du til at ekteskapet med Gina var hans første? Grunnen til at jeg spør er at jeg finner en Sam Holland gift i Iowa 6.11.1900 med Bell Strom [url="http://www.familysearch.org/eng/search/IGI/individual_record.asp?recid=100422469278&lds=1&region=11&regionfriendly=North>Lenke America&frompage=99 Foreldre: Sam og Julia Holland.Jeg finner også en Tom Holland gift i Iowa i 1921, foreldre er oppgitt til Sam og Julia Holland også her. Toms fødselsår er da oppgitt til 1873, fødested Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.