Gå til innhold
Arkivverket

[#78344] Peder Olsen Fuglem fra Selbu ?


Gjest Per J. Nestås
 Del

Recommended Posts

Gjest Per J. Nestås

Hvem var Peders aner ? Jeg har han gift med Siri Jonsdatter og sammen har de sønnen Hans Pedersen Fuglem F 1776 på Fuglem, Selbustrand d 1 mai 1847 på Prestholmen Evenesmark i Evenes. Hans var gift med Kirsten Didriksdatter i 1805.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Under genealogiske ressurser på DIS under Selbu finner du Selbu bugdebok digitalisert. I bind 3 under Fuglem finner du anene.V.H. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

Takk Odd ....godt innspill ! Det er bare et men, og det er at jeg er 85 år, og om du kan hjelpe meg noe nætmere målet vil det være kjærkomment !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Det første du må gjøre på DIS sine sider er og klikke på ' slektsverktøy ', så ' genealogiske ressurser ' , så genealogiske ressurser i Norge ', og da velger du Sørtrøndelag og Selbu, da kommer det opp de ressursene som finnes for Selbu. Boka du da velger heter vel Selbu i fortid og nåtid bind 3. I søkefeltet skriver du Fuglem og skroller ned til Fuglem Østre Gnr. 12/1.Hadde vel egentlig vært enklere og lage lenke, men har desverre ikke lært meg det ennå.Men håper dette var til hjelp, eller at ev. andre kunne lage lenke.Lykke til.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Hildrum

Hei Per,Hvis du sender meg en email til ahildrum@gmail.com kan jeg sende deg det jeg har fra Selbu bygdebøker.Anne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per J. Nestås

TAKK ....tiden er inne for å takke ! Det Anne lovet å sende (5) er kommet vel frem lagt inn i systemet, et glimrende arbeide over 8 sider.Før Annes E-post kom frem hadde jeg via Google funnet den slektsbok Odd Annar nevner, og delvis lagt stoffet inn i min database.Det er tid for sluttstrek, og 17-mai forberedelser. Mvh Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.