Gå til innhold
Arkivverket

[#78349] Ole Martin Olsen, født 11.12.1860 Bergen (Nykirken)


Gjest Christel Rasmussen
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Her er familien i folketellingen 1912 i Nordnessmuget 4:Ole Martin Olsen 1860 1112 Bergen Rebslager Formand g Bergen, Karoline Rudolphine Olsen* 1860 1308 Bergen Hustru g Bergen, Oluffine Karoline Olsen 1894 2310 Bergen Datter u Bergen, Finn Kristian Olsen 1896 2512 Bergen Søn u Bergen, Gærda Olsen 1899 0105 Bergen Datter u Bergen, Hilmar Heggelund Olsen* 1901 2109 Bergen Søn u Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christel Rasmussen

Takk, Nedrebø, for informasjonen. Ole Martin levde ved FT 1912, men når døde han? Jeg har prøvd meg på skannede KB i NK, KK og DK, men fant ham ikke der. Han kan jo ha vært ganske gammel da han døde, og da er jo ikke KBene tilgjengelig på nettet. I digitalarkivet fant jeg ham jo heller ikke under døde 1912-1972. Jeg får vel smøre meg med tålmodighet til de sperrete KBene blir lagt ut. Mvh Christel Rasmussen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ole Martin Olsen døde 1. august 1934, Rudolfine Karoline Olsen 24. februar 1939. Adressen var da fortsatt Nordnessmuget 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.