Gå til innhold
Arkivverket

[#78360] Norges flagg


Gjest Johannes Morland
 Del

Recommended Posts

Gjest Johannes Morland

Hei. Eg jobbar som journalist, og er på jakt etter etterfølgjarar etter Fredrik Meltzer, mannen bak Norges flagg. Planen er ein liten, artig prat i samband med nasjonaldagen. Fint om nokon kan hjelpe meg med namn på oldebarn e.l. som eg kan kome i kontakt med. mvh Johannes Morland, NRK Hordaland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johannes Morland

Har prøvd eit par gongar å leggje til epostadressa mi, den er iallfall johs@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon Sværen

Eg sendte nettopp ein e-post til Johannes i NRK-Ho. Men om det er dette opplegget Johannes vil bruka på den Søttandes, tja . . . . .Men den Søttandes er på mandag ! Du er seint ute, Johannes. Eller er det 3 dagers-varsel ein praktiserar i NRK ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Thorbjørn Granlund

Hei. Er det ikke snart på tide at byråkratiet slutter med noe av alle disse idiotiske påfunnene sine. Jeg håper at alle sier fra skikkelig når det gjelder dette forbannede tullet. Man kan bli folksint av mindre. Thorbjørn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Jeg må innrømme at jeg ikke tenker over at det norske flagget har et kors, jeg ser på det som det norske flagget, ferdig med det! Hva skal en finne på som eventuell erstatning da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Da jeg var i Skottland, Lock Ness, i vår fikk jeg se det norske flagg slik. Rødt, gult og blått. Der vi har hvit var det gult. Senere fikk jeg høre at det var ett av forslagene til det norske flagg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.