Gå til innhold
Arkivverket

[#78361] Söker min farmors mor och far.


Gjest Håkan Fahlén
 Del

Recommended Posts

Gjest Håkan Fahlén

Rita, vet du om babtistmenigheterna lämnar ut uppgifter? Är det troligt att deras barns födelse är noterade i deras dokumentation? Håkan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Håkan Fahlén

Hej igen. Eftersom jag fått så mycket hjälp av er som svarat, så kommer här en liten uppdatering. Nu har jag även fått svar från statsarkivet i Stavanger men dom hade heller ingen info, inte mer än namn på Johannes och Maries barn. Jag mejlade Harstads baptistmenighet men dom verkar vara för fina för att svara.Tack för alla svar jag fått i denna tråden men nu har jag kommit till vägens ände och jag ämnar inte forska mer på denna släktgrenen. Tack.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiet lite innspill først angående Johan Arneberg som bodde på Strand i 1801 men er ikke den som er på innlegg 2. Det er nok denne du ser etter. [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/WebCens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=f01870&gardpostnr=7&personpostnr=44&merk=44#ovre>LenkeHan har riktig nok ikke helt samme dato som det oppgis senere. HAn er født 10 mars se denne siden i kirkeboken for Sortland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.