Gå til innhold
Arkivverket

[#78369] Ingvald Sørlie, d. Oslo 1984, skodespelar/instruktør operaen -frå Gran/Hadeland?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ingvald Sørlie døydde i Oslo 14.7.1984. Han skal ha vore frå Gran på Hadeland, men budde for det meste i Oslo der han skal ha vore rekneskapsførar for sirkus Arnardo og sidan livnærte seg som skodespelar og instruktør ved operaen. Han skal kring 1930 ha gift seg med Anna Dorthea Lilleeng f. Michalsen, fødd på Hønefoss 10.8.1893. Ho døydde i Oslo 20.4.1967.Ein stad har eg fått oppgjeve at Ingvald Sørlie var fødd 17.3.1892, men dette har eg ikkje greidd å stadfesta!Er det nokon i Brukarforum som har kjennskap til denne karen og som kan bidra med fleire opplysningar om opphavet hans? Eventuelt fleire biografiske opplysningar?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for nytt innlegg. Her får me ei stadfesting av at Ingvald var skodespelar, men truleg var han meir kjend som instruktør. Eg har tala med ei (fødd 1955) som er sonedotter av Anna Dorthea, og ho fortel at ho som barn ofte var med ''bestefaren'' i operaen og såg på instruksjonane...!Merkeleg at det skal vera so lite å finna på Google om denne Ingvald!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

I Aftenposten morgen 9. aug 1984 stod dette:'Inspektør Ingvald Sørlie er død, 92 år gammel. Med ham er en veteran i norsk underholdningsliv gått bort. Sørlie var før krigen knyttet til Kongshavn Teater. Her var han skuespiller, inspisient og litt av hvert annet også. De siste år før krigen var han også teatersjef. Sørlie virket også som forretningsfører for Cirkus Berny og for Arnardo. Han medvirket ved tallrike turneer og var krumtapp i en rekke teltforestillinger omkring i landet. Da Den Norske Opera begynte sin virksomhet, ble Sørlie ansatt som inspektør og operasjefens nærmeste medarbeider. Sørlie var personlig en mann med bare venner, omgjengelig og humørfylt som han var.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Og i VG 26. okt 1946 stod det eit notat om at 'Maxim åpner igjen'. Maxim var eit teater og det vart sett opp ein revy der mellom anna Invald Sørlie opptrer.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Gisle og Marianne for nye spennande innlegg!Då har me fått ei stadfestiong av yrki til Ingvald Sørlie, og ogso alderen. Han er nok fødd i 1892, men 17.3.? Og er han fødd på Gran? Den einaste eg finn, som ligg nokolunde nær, er denne Ingvald: LenkeMen eg ser ikkje noko til namnet Sørlie, og fødselsdatoen er 30.3....Kan han ha ''teke'' namnet Sørlie som eit ''kunstnarnamn''?Elles finst det to gardar på Gran som heiter Sørølie....Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Arnolf Bjørndal

I 1900 er 3 ved navn Ingvald i Gran oppgitt f. 1892-93, den ene er f. 1893 i Jevnaker, og den ene f. 1892 er ham du alt har funnet.Det er jo mulig foreldrene kan ha kommet til Sørli senere? Kanskje kan det være noe å finne i panteregistrene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Ved konfirmasjonen i 1907 bur denne siste Ingvald i olumshagen på Jevnaker...(Lenke). Men, hjelper dette?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Ingvald Haltan Sørlie var født 17/3-1892 i Kristiania og var sønn av Alfred Kristian Olsen Sørlie og hustru Matea. Foreldrene var fra Nes på Romerike, der de var bosatt ved FT1900: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kristian for eit svært spennande innlegg! Eg ser at nemnde Ingvald under namnet Ingvald Halfdan Kristiansen vart konfirmert i Nes på Romerike i 1907 (Lenke). Der går det fram at han vart døypt i Christiania 2.4.1892 log at han budde på Udenes i Grue. Foreldri var gardbrukar Alfred Kr. Olsen og Mathea Iversen.Men kan me vera sikre på at dette er ''rett'' mann? Kvar kjem Sørlie-namnet inn? Og kva tilknytting har denne Ingvald til Gran?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Marianne for siste funn, MEN eg får ikkje linken til å virka!! Kvar er denne dåpen?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Rart med den linken! Fann dåpen under Jacobs i Oslo. No kjem eg ikkje inn på skanna kyrkjebøker. Noko må vera gale.Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Det ser ut til at systemet er ''gått varmt''. Eg kjem heller ikkje inn... Me får ta ein kopp te og dryga nokre minutt...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Heisan, her er det tett mellom innleggi. Eg såg ikkje Kristian sitt siste innlegg før no!Du må ha meg unnskyld om eg høyrest skeptisk ut; eg ser jo ikkje noko samband til Gran på Hadeland og heller ikkje til nokon gard Sørlie (sjølv om det ogso i Nes på Romerike finst to bruk med namn Sørli!), men det høyrest ut som du kjenner denne huslyden sidan du fortel at dei endra namnet?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg vet ikke mer enn at familien igjen flyttet til Kristiania et par år etter Ingvalds konfirmasjon, og at de der benyttet navnet Sørlie. Hva forbindelsen til Hadeland skal være, vet jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kristian for endeleg oppklaring. Då kan me vel seia at dette problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.