Gå til innhold
Arkivverket

[#78395] Kåre Martin Strømdal frå Grenland?, fødd 17.9.1926, død 2.5.1997 - kven var han?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Aslaug Bolete Martinsdotter Kjos, fødd i Hafslo 16.12.1930, døydde i Mo i Rana 5.11.2007. Ho flytte i 1951 til Porsgrunn og skal ha gift seg 28.7.1954, uvisst kvar, men rimelegvis i Grenlandsonmrådet, med:Kåre Martin Strømdal, oppgjeven fødd ''på Strømdal'' 17.9.1926. Han døydde i Mo i Rana 2.5.1997. Dei fekk ikkje born i lag.Problemet mitt er følgjande: Kven var Kåre Martin Strømdal? Det finst visstnok berre to gardar Strømdal, ein i Gjerpen (Skien) og ein i Sannidal (Kragerø).Eg har studert lysingsprotokollar for heile nedre Telemark, men finn ikkje vigsli nokon stad i 1954. Heller ikkje finn eg fødsli til nokon Kåre Martin Strømdal i Gjerpen på den tidi. Kyrkjebøkene for Sannidal er ikkje skanna so langt fram i tid...Kanskje er det nokon med lokal kunnskap i nedre Telemark, eventuelt med tilgjenge til bygdebøker, som kan hjelpa meg finna opphavet til Kåre Martin?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

HeiKan han være født på Strømdal i Sørfold,Nordland.... Desverre slutter fødselsreg.der like før han ble født. De har jo flyttet nordover siden begge døde i Mo i RanaEllers kan jo en sjekk i Norsk Lysningsblad juni/juli 1954 vise hvor de ble gift. (Kan jo giftet seg et sted på veien nordover)Hilsen Solveig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J  Engmo

Vet ikke om jeg kan legge ut dåpen,men han er døpt 24.05 1928,kirkeboka for Rødøy 1924-1942 s.29. Far Tobias Kristian Strømdal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Solveig, Otto og Anna for ei god og nyttig løysing på dette problemet. Ingen av skyldfolki til Aslaug kunne hjelpa meg, og ikkje hadde Aslaug og Kåre born heller, so eg stod heilt fast! Ingen kan heller hugsa kvar dei gifte seg, og det vert nok ikkje so enkelt å finna ut av, men uansett; nok ein gong ein stor takk for hjelpi med opphavet til Kåre!Med venleg helsing,Lar E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.