Gå til innhold
Arkivverket

[#78500] Matrikkelnr


Gjest Anne Tove Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Halvorsen

Dette var hva jeg hadde tenkt å vise med linken ovenfor.Hvorfor linken ikke peker dit jeg kopierte url'n fra, skyldes sikkert noe av særegenhetene ved Brukerforumet som den nye utgaven av samme forum vil være fri for !

bilete9414.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tove Bakke

Takk, det var forsåvidt oppklarende, men jeg var nok litt uklar i spørsmålsstillingen. Det jeg mente var: Er det mulig å finne gateadressen idag - det finnes ingen gate som heter Søndre Tistedalen i Halden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Ta kontakt med det lokale historielaget, så kan de sikkert hjelpe deg! ; )De kan også sitte på andre opplysninger som kan være av nytte!Mvh Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

Matrikkelnummeret 680b i 1900 tellingen, er i dag Skolegata 1 (149/116) i Tistedal. Dette ifølge Halden Kommunes hefte om tildeling av ny registerbetegnelse på eiendommer i Halden. Utg. 1982.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tove Bakke

Det var strålende, hjertelig takk. Dersom du også kan finne 755a Nordre Tistedalen i 1900 ville jeg blitt kjempeglad. Jeg og min søster som har vokst opp på Vestlandet har bestilt tur til Halden i juni. Vår farfar kom derfra og turen ville bli ekstra vellykket hvis vi kan finne noen gamle adresser.mvh Anne Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liv S. Hansen

Det gamle matrikkelnummeret 755a har i dag adresse Fosseveien 19 og 21 i Tistedal. Begge med samme gårds- og bruksnr. 99/120. Det kan være en mulighet for at denne tomta ikke lenger er bebygd. Jeg er ikke sikker.Liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.