Gå til innhold
Arkivverket

[#78527] Treffsted på nettet for etterkommere av Muus ætten


Gjest bjørn andreas løkken
 Del

Recommended Posts

Gjest bjørn andreas løkken

Det er nå opprettet en gruppe på Facebook med tittelen :Etterkommere av Muus slekten i Norge og Danmark .Vi ønsker med dette og knytte til oss flest mulig medlemmer til gruppen som på en eller annen måte har tilknytning til Muus ætten i Norge og Skandinavia forøvrig.Vår hensikt er og utveksle samt samle og sammenfatte mest mulig informasjon om ætten Muus.Intensjonen videre er og legge ut en ny Muus tråd i dette forumet for og prøve og tette endel av de ' hull ' som finnes .Vi vil også forsøke og linke det hele opp imot det Danske DIS forumet samt også forsøke og knyttet til oss Svenske slektsforskere , da vi vet at noen løsninger ad. ætten Muus , kan ligge hos våre gode naboer i Sverige og Danmark .Så med dette vil jeg gjerne oppfordre og ønske alle etterkommere av Muus ætten velkommen som medlemmer til vår gruppe på Facebook .Med vennlig hilsen Bjørn Løkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

Hei BjørnIdeen er god, men løsninger er ikke god.Søk på 'muus' på facebook og du får dette LenkeDerfor er ikke navnet på gruppen god. Begynn navnet på gruppen med 'MUUS'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Hei igjenEllers så er det bare for de som allerede har Facebook på sin PC og skrive : slekten Muus , på søkerlinja øverst på Hjem siden og klikke på søk og deretter velg søk om medlemskap . Testet dette ut på min PC nå og det virket fortreffeligMvh Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars Ove Wangensteen

men 'slekten muus' er det vel kanskje ikke så mange som tenker å søke på?Facebook er jo et medium hvor etternavnet er i fokus, og det er ikke 'slekten', men 'muus'Men hvis du bare skal ha 'inviterte' med så holder det med det du har lagt utMvh Lars Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Hei Lars OveDu har vel et poeng der . Jeg var inne på Facebook og skulle prøve og endre navnet på gruppa , slik at navnet MUUS kom først i tittelen , men det fikk jeg ikke til .Kanskje det bare er grunnleggeren og moderator av gruppa som kan endre det .Inntil en evt. forandring skjer så er det bare for intereserte og følge fremgangsmåten i mitt innlegg Nr. 4 for innmelding i gruppa , håper så mange som mulig av Muus etterkommere melder seg på .Jo flere vi blir jo bedre er det .Mvh. Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Hagen

Hei,Nå har Facebook-gruppen endret navn til Muus - slekten, så da skal det bli lettere å finne den.mvh Randi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Kjære forum og Muus ætlinger.Løfter denne invitasjonen på nytt igjen .Hvis du ønsker og melde deg inn : søk på MUUS slekten på hjem siden din på Facebook , klikk deretter på meld deg inn i gruppen .Hjertelig velkommen til nye medlemmer , dess fler jo bedre.Vennlig hilsen Bjørn LØkken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David Widerberg Howden

Da er søknad sendt ;) Stammer fra Muus, gjennom Meyer,så Sewell og endelig gjennom Widerberg slekta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bjørn andreas løkken

Hei Lars OveBare fantastisk , tusen takk skal du ha for denne publisering , jeg begynner allerede og få en bra mengde av Diedrich Muus sine verker , men i denne publikasjonen var det flere spor og følge opp og også i forhold til Christen Steffensen Bang , så tusen takk for dette .Vennlig Hilsen Bjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.