Gå til innhold
Arkivverket

[#78552] Astrid og Eugen Andresen - Tømmerås gnr 47 bnr 1, og gnr 48 bnr 3, i Askim


Gjest Per Aase Andresen
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Aase Andresen

Hei.Jeg søker om noen av dere kan opplyse meg om fødselsdato og dødsdato til ekteparet Eugen Andresen (1903 - 1980), og Astrid Hendriet Carlsdatter Arnesen (1895 -1986). De bodde fram til Astrids død i 1986 på gården Tømmerås gnr 47 bnr 1 i Askim. Begge er født i Oslo, men lengre er jeg ikke kommet. Jeg tror de giftet seg i 1936. Eugen var en aktiv kommunepolitiker i Askim på 1950-1960 tallet. Takknemmelig for svar.mvhPer Aase Andresen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Hukkelberg

Kan de være gravlagt i Oslo? På DIS gravminner, Gamle Aker kirkegård, ligger Eugen Bernhard Andresen med de rette årstall. Der ligger også en Astrid i samme grav,men hun heter også Karen, men med rette årstall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Aase Andresen

Hei Bjørg.ja, jeg har sett denne graven, og det kan være en mulighet. Men jeg tror ikke at den Astrid som ligger i graven er den jeg søker. Hun er angitt til å være født i 1885, men min Astrid skal være født i 1895.Men takk for tilbakemeldingenmvhPer Aase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.