Gå til innhold
Arkivverket

[#78560] Elisabet Bartholdsdr.Tofte f 1875 på Voss. Kvar gravlagt?


Gjest Brynhild Berge Person
 Del

Recommended Posts

Gjest Brynhild Berge Person

Bestemor mi, Anna Bartholdsdr.Tofte g Dagestad, hadde fleire halvsøsken,men eg kjenner ikkje til kor det vart av Elisabet Bartholdsdr Tofte f 1875, og kvar ho er gravlagt. Eg finn ho i folketeljing 1875 og i 1900 på garden Gjære / Gjerde på Voss. Foreldra til Elisabet var Bartholomæus B. Tofte og Kristense Larsdatter Gjøstein.Mvh Brynhild Berge Person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Hei Eva! Ho gifte seg aldri. Ho og to søsken reiste til Amerika i 1893,broren Nils vart verande der borte, men ho og systera Brita kom heimatt. Brita er gravlagt på Voss.Hugsar eg var med bestemor å stelte grava hennar då eg var barn, og har ei erindring om at me vitja ho på Heradsgarden.Mor kan hugsa at bestemor og nokre andre slekningar reiste i gravferda til Elisabet, men hugsar ikkje kvar. Kanskje ein stad i Nordhordland eller Bergensområdet?Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

I folketeljing 1900 er ein rubrikk 'sjukdom' der der står S. Kva betyr dette?Mvh. Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Hei Eva! Om ho brukte Tofte eller Gjerde veit eg ikkje. Meinar bestemor bruka Gjerde som jentenamn etter garden der dei budde.Kan ho ha vore på institusjon? Mor var på Statsarkivet i Bergen for eindel år sidan og spurte etter opplysningar om henne, men dengong fann dei heller ikkje noko om henne.Dei som var med i gravfera hennar er døde for fleire år sidan. Mvh Brynhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Har du noen informasjon om tidspunkt for foreldrenes død, så kan vi kikke etter skiftet og se hvor hun evt. bodde da. Ble hun født på Voss eller hadde hun tilknytning andre steder? Ser at far er fra Kvinnherad, kanskje de hadde kontakt med slekt der? Har du dato for fødselsdagen? Evt ca år da hun døde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torleiv Kløve

Bartholomæus Tofte døydde 18.6.1920 og Kristense døydde 29.5.1886. Bartholomæus si andre kone, Sigvor Brynjulvsdr. Ringheim døydde 14.2 1922.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brynhild Berge Person

Orsak at eg ikkje har svart tidlegare, men nå ser eg du fått tidspunkt, men feil fornavn, ho heitte Steinvor. Foreldre til Barthold: Nils Asbjørnsen Tofte var frå Hallingdal,dreiv 15 år i Bergen som fargemeister, hadde so garden Fet i Kvinnherad i 10 år og kom deretter til Voss ca 1853 og døydde 1877. Gm Elisabet Bergitte Jørgensen f 1819 i Bergen.Foreldra hennar igjen var frå Bømlo, Hord. og Helleland, Rog.Syster, Kristi B.Norekvål f.28/11 1894 d 3/8 1961 var også med i gravferda, seier mor. Lars B Gjerde f1879, tok over garden,ifølge Vosseboka i 1906 . Han vart gift i 1906 med Arngunna Brynjulvsdtr En.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Jeg foreslår at du tar kontakt med Hardanger og Voss Sorenskriveri eller Statsarkivet i Bergen og får kopi av skiftet etter Bartholomæus Tofte fra 1920. Lenke Det er over 60 år siden, så det er vel greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.