Gå til innhold
Arkivverket

[#78687] Gina fra Rendalen.


Gjest Jan Samuel Halvorsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Prøver og finne Ole Iversen,far til Eric Olsen.Finner han ikke,så jeg trenger litt hjelp.Hadde Eric noen søsken tro? Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øystein Retvedt

Ole Iversens foreldre har jeg så langt ikke kunnet finne. men i Jacob B. Bulls Øvre Rendalen gårdenes og slektenes historie kan Ginas aner følges tilbake til Simon Povelsen som var residerende kapellan og spilte en fremtredende rolle i den store hekseprosessen i Rendalen 1670-71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Samuel Halvorsen

Prøver og finne Ole Iversen,far til Erik Olsen,men jeg må melde pass.Det viser seg også at han fikk ei datter med mor til Erik i 1836 som døde 7 år gammel,men hvor kom Ole Iversen fra??Håper noen kan hjelpe meg.På forhånd mange takk!! Mvh.Jan S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Pige True Eriksdatter Berger-Broen ble gift med enkemann og skomaker Berger Halstensen Nordset i 1860: LenkeMvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

True Eriksdatters foreldre var Erik Olsen f. 1790, d. 1863 på Enkegarden, g. 1815 med Gullaug Haldosdatter Enkegarden Berge, f. 1795Se Jacob B. Bull: Øvre Rendalen, gårdenes og slektenes historie, s. 114 under Broen.True døde i 1908, hennes mann i 1911.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.