Gå til innhold
Arkivverket

[#78710] Karen Larsine Olsdtrs f. 1836 forferde i Askøy, Hordaland, d. i Digermulen, Våga


Gjest Steinar Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

heii 2 innlegg i debatten du Rune peker til står det:Jon Amundsen var tilflyttar og overtok bruket etter Olav Kristoffersen.Betyr dette at søsknene Amundsen er fra et annet sted en Kvinherad.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg vet ikke annet enn det Oddvar Søreide skrev i sitt innlegg, at han kanskje var fra Ljones.Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Steinar Olsen

heietter å ha innstalert windows etc helt på nytt er jeg nå på nett igjen.I hvilken kommune/sogm er Ljones i?Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

I 1801 finner jeg gården Lionæs i Strandebarm, så da antar jeg at det var der den hørte hjemme også i 1701.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Lillian Nilsen

Hei. Ved en tilfeldighet fant jeg dette skifte. Aner ikke om det kan være av interesse for dere.Jeg ser at en av arvingene er Didrik Olsen, Øvre Kleppe. Lenke klarer jeg ikke lage men,skifte er etter Synneva Larsdtr.Strusshavn. Se Herdla 336 - 8a - 1788-1790.Vennlig hilsen Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.