Gå til innhold
Arkivverket

[#78721] Mary Hansine Louise Pettersen fra Mehamn. Født 4/9-1912. Foreldre?


Gjest Karin S. Aaslie Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Jeg leter etter aner til min tante som døde i Oslo i 1973. Hun skal være født i Mehamn i 1912, hvilken kirkebok skal jeg lete i? Er der noen som vet noe her? mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Takk skal du ha. Nå har jeg lett etter henne i Gamvik uten hell. Hun må kanskje være født et annet sted i nærheten. Datoen for hennes fødsel har jeg fra gravstedssregistretingen, så det bør iallfall være riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Mehamn er iallefall i Gamvik kommune, og jeg mener at det på den tiden var under Tana, men jeg finner henne ikke døpt i de 2 utlagte kirkebøkene for aktuelt tidspunkt for Tana. NNærmeste da blir jo Lebesby/Kjøllefjord, men den kirkeboka går bare til 1902 av det som er utlagt ser jeg. Jeg har bodd på begge steder(Kjøllefjord og Mehamn). Det er vel 2-3 mil mellom disse stedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Dette blir nok vrient. Jeg får lete litt i blinde tenker jeg. Takk skal du ha likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Hun skal være født Pettersen, aner ikke om hun hadde søsken. Hun ble gift med min onkel antakelig i Oslo ca 1937-1942. Hans etternavn var Aaslie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Nå blir jeg borte fra pc'en til torsdag kveld, dessverre. Håper det dukker opp noe mens jeg er borte! Takk uansett! mvh Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin S. Aaslie Hansen

Han het Karl Johan Aaslie, født 31/7-1912 på Rjukan. De ble skilt og han giftet seg senere i Kristiansand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.