Gå til innhold
Arkivverket

[#78740] Tyding/forklaring, Dåp/Fødsel Mary Aslaug f. 1917 i Farsund, Vest Agder.


Gjest Bjarte Hesjevoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjarte Hesjevoll

Nr 6 under Kvinnekjønn, f. 22/4-1917 Mary Aslaug: LenkeNoen som kan tyde og forklare hva som menes med notatet i feltet helt til høyre under anmerkninger?Nr 6 i ??????Mvh Bjarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

Skjønte ikke hva du ville ha hjelp til...Det er da ingen anmerkning på Mary Aslaug??Det som står til slutt er angående dåp etc.Og det er ingen anmerkning for nummer 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Hesjevoll

Gunnar har forstått hva jeg refererer til.Jeg forstår imidlertid ikke betydningen av det.En mulighet er som Gunnar antyder Nr 6 i fødselsregisteret, men er ikke 'Levende fødte' et fødselsregister dvs denne kirkeboken som siden er tatt fra?Noen kloke ord der ute?Mvh Bjarte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Eg har ikkje funne fødselsregister for Aust- eller Vest Agder, men dersom du ser på skanna kyrkjebøker for Telemark, finn du døme på skanna fødselsregister for t.d. Notodden 1916-24, Porsgrunn 1916-29, Rjukan 1916-22 & c.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.