Gå til innhold
Arkivverket

[#78765] Nordfjordsjekter - spesielt 'Lotssjekta'


Gjest Bjørg Brynildsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Brynildsen

Hei. Er det noen som kan hjelpe med informasjon og / eller bilder av de gamle sjektene som gikk på Nordfjord? 'Lotssjekta' gikk til 1879 og eierene var Abraham Lotsberg (Jøsuppbruket), Jacov J. Lote, Lars R. Lote og Reier Andersen. Spesielt opplysninger og bilder om Abraham Lotsberg og 'Lotssjekta' er av interresse Hilsen Bjørg Brynildsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Brynildsen

Takk til Egil. Jeg skrev noe feil om båten, den gikk til 1897 - ikke 79. Jeg ønsker fremdeles noe mer 'Lotssjekta' og om Abraham Lotsberg. Hilsen Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Om du er på jakt etter informasjon om Nordfjord-jektene generelt, så er vel Holvikjekta den mest kjendte. Du finn mykje informasjon på internett om den.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Bjørg!For det fyrste, for å unngå mistydingar; fartøya du meiner er jekter, ikkje sjekter, som er ei austlandsk nemning som ikkje vert brukt her. Ei jekt, fleire jekter.I Årbok for Nordfjord 1953 står ein heil del om jekter, og jektefart, også om dei einskilde jektene, som ofte var i sameige mellom fleire gardar, og, eller, bruk. Om Lotsjekta, uttalt 'Loss-jekta', står stort sett det du sjølv har skrive, men at ho gjekk til 1897, og at den sistnemnde av eigarane er Reiel Andenes. Teoretisk skulle ein tru at det fanst fotografi av henne, men det har eg ikkje sett. Gamle bilete frå Vågen i Bergen, syner ofte jekter, men sidan dei stort sett var nokså like å sjå til, er det vanskeleg å skilje dei, om ikkje då akterenden med namneskilt syner. Ta kontakt med Nordfjord Folkemuseum på Sandane, dei vil nok hjelpe deg om det finst bilete som dei har registrert. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Brynildsen

Takk Gunnar og Egil. Jeg får sjekke mer på nettet. Greit å få litt korrigering også. Dette er ukjent terreng for meg! Hilsen Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.