Gå til innhold
Arkivverket

[#78778] Anne Olsdtr gift med Abel Olson Kirkhorn


Gjest Harald L. Bakke
 Del

Recommended Posts

Gjest Harald L. Bakke

Anne Olsdtr. (1696-1782) var gift med Abel Olson Kirkhorn f. 1692 d. 17. jan. 1734 og gift 2. gong med Lars Rasmusson Kirkhorn 1700-1788.Er det nokon som veit kven som var Anne Olsdtr. sine foreldrer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Tor!Her er forøvrig ektevigsla til Lars Rasmusson Kirkhorn:LenkeHer er Anne Olsdtr oppgjedd å være 18 år gamal i 1708. Anne Olsdtr. som er gm. Abel Olsen Kirkhorn er oppgjedd være fødd ca 1696. Sjølvsagt kan 6 års forskjell væøre innanfor den 'feilmargin' som 'var vanleg' i den tida, men eg tykte det var litt mange år. Tru om det er andre skifter som kan bekrefte at desse to Anne'ne er den same ?- Harald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Mange takk Tor!I innlegg 4 meinte eg sjølvsagt å henvise til skiftet i Holmøyane som du lenka til i innlegg nr.2 og at den Anne Olsdtr. som var nemnd der var 18 år i 1708.Kansje vil eit skifte i Honndalen bekrefte eller avkrefte om desse to Anne Olsdtr. er ein og same person.Eg får leite vidare ved anledning.Skiftet etter Abel og Anne var både rikholdig og omfattande.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.