Gå til innhold
Arkivverket

[#78803] Umulig å legge inn bilder på sidene her


Gjest Svein Tislevoll
 Del

Recommended Posts

Gjest Svein Tislevoll

Hvorfor er det umulig å legge inn bilder på sidene her ? bildene blir borte eller det viser kun en liten firkant med noe rødt og blått i.V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Dette fungerte etter intensjonen. Jeg bladde fram et bilde (merk at formatet må være jpg eller gif) med knappen 'Velg' nederst i boksen 'Lag nytt innlegg i debatten ...'. Deretter var det bare å klikke 'Legg innlegget på plass'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Hei Kristian, takk.Har gjort det nett slik, prøvd med og uten sandboks, men kom ikkje inn. Er det noko med skript eller innstillinger på min maskin som ikkje er rett ?V.h. Svein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Min IT-kompetanse strekker seg dessverre ikke langt nok til vurdere hva som kan være galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Tislevoll

Går heller ikke an å søke i 'alle basar' oppe, da står det at nettleseren ikke kan koble til, det skjedde plutselig. Både i Google og Exsplorer. Men skanna kirkebøker går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.