Gå til innhold
Arkivverket

[#78818] Hvordan stoppe kastekåtheten !?


Gjest Odd Einar Tømmerås
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Einar Tømmerås

På ca.14 dager er det kastet 3 oljemaleri-ca.200 78- platerca.500 lp-singler--40-50 Tandbergprodukt--flere 1,ste-utgaver bla.Jonas Lie på Blix Forlag 1942 ett eller annnetom Balkankrigen.Han derre heil-typen.Sølvmyntene fra Oli Moskva 1980.pluss--plussJeg har ikke lov til å selge--det er no.no.no.Jeg har ikke lov å gi bort--tja-tja-tjaMen det er lov og oppfordre alle avfallsmottak til ogta vare på alle spesielle ting.Mitt firma heter Haalogalnand Ressursmottak.Be dem oppretteen 50 prosent stilling for dette.Og alle andre selskapi Norge.Ble litt ivrig sted . Haalogaland Ressursselskap.hilsen Odd Einar Tømmerås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Vet ikke hvordan tilstand alt dette er i, men alt blir historie en dag! Så det bør vel i hvertfall kikkes på før det går i søpla!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Otto Jørgensen

Det er i hvertfall sikkert at du hadde fått omløp og etterspørsel og du f.eks. hadde brukt et loppemarked.Da hadde du oppnådd noe:Du hadde blitt kvitt sakeneDu hadde sørget for at noen som hasdde interesse av det, hadde fått tak i dette.Du hadde sørget for at en eller organisasjon (de som arrangerte loppemarkedet) hadde fått noen kjært velkomne penger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reidar Oddløkken

Og jeg er ikke så sikker på at alle avfallsmottakene har greie på hva som verdt å ta vare på eller ikke. Kommer vel an på øynene som ser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine Barrusten Femtehjell

Frevar i fredrikstad er flinke, og har et samarbeid med ASVO, vernet kommunal bedrift som bl.a. har en bruktbutikk med utrolig mye rart til en fin pris! Jeg har funnet flere 'skatter' som er blitt reddet i 12. time! Kjempeflott tiltak som gleder mange! Det jeg kvitter meg med, og jeg mener kan ha en verdi for noen, leverer jeg inn. Da kan de selge til andre som vil ha det. -Men.... hvordan definerer vi egentlig begrepet om hva andre kan være interessert i? Det er nok der hele problemstillingen ligger!Mvh Trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.