Gå til innhold
Arkivverket

[#78841] Biskop Karl Marthinussen (1890-1965) og kona Borghild (1892-1977) - etterslekt?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

På Møllendal kyrkjegard i Bergen ligg gravlagde:Biskop Karl Marthinussen (1890-1965)og kona Borghild Marthinussen (1892-1977)Eg trur at denne Borghild var dotter av sersjant Hans Andersson Haugland i Bergen, opphavleg frå Kvinnherad, og første kona Jensine Pedersdotter f. Klingenberg frå Lærdal.I so fall var Borghild ei stedotter av Anna Marie Haugland, f. Hillestad i Hafslo (1870-1949) og ei halvsøster av:Finn Haugland, fødd i Bergen 24.3.1907, døydde i Vestby 9.2.1981, men gravlagd på Ullern i Oslo. Kanskje er han identisk med motstandskjemparen Finn Haugland, f. 1907, som har fått eit fjell oppkalla etter seg i Antarktis?Eg er interessert i kontakt med etterkomarar av denne ætti og vonar at kanskje einkvan i Brukarforum kjenner til dei?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Sidan me her fort kjem fram i nolevande personar, lat meg få opplysa om at e-post-adressa mi er: lars.e.oyane@sdsl.noMed venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er dødsfallet til Borghild Marthinussen med fødseldatoen hennes, 05.03.1892 - [url="http://www.digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=55&filnamn=gr13011912dk&gardpostnr=10221&personpostnr=11422&merk=11422#ovre>LenkeDa gikk jeg rett på datteren til sersjant Hans Andersen Haugland, født 05.03.1892, døpt i Nykirken -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er dødsmeldingen til Hans Andersen Haugland, han døde 14. mai 1928 og datteren Borghild er gift Marthinussen - Bergen fylke, Bergen by, Dødsfallsprotokoll 15 , 1927-1929, oppb: Statsarkivet i Bergen.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27865/166>http://www.arkivverket.no/URN:sk_read/27865/166Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for spennande og nyttige innlegg!Då har me fått ei stadfesting av at Borghild Haugland var gift med biskop Karl Marthinussen, so om dei fekk born som lever, kan me kanskje òg finna fram til huslyden til Finn Haugland?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Carsten, for meldingi di. Eg har nettopp hatt ein lang og nyttig samtale med ein av sønene til Finn Haugland, og heile huslyden er no so å seia ''i boks''! Dette var skikkeleg bra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Carsten, for meldingi di. Eg har nettopp hatt ein lang og nyttig samtale med ein av sønene til Finn Haugland, og heile huslyden er no so å seia ''i boks''! Dette var skikkeleg bra!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.