Gå til innhold
Arkivverket

[#78872] Hans Hansen ca 1860 og Marie Torstensen ca 1863. Skien


Gjest Unni Knudsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Gunn Huglen

Av en eller annen grunn kommer jeg ikke inn på søk i folketellinger Digitalarkivet, så derfor tar jeg igjen denne familien 1865 RHD: LenkeKan også sjekke Dis gravminner om Hans Hansen grav finnes i Skien?Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Jeg fant en Hans Hansen f. 1860, begrsavet på Johannes kirkegård i Skien, men graven er i så fall slettet 1999. Mulig du må dobbeltklikke på lenken for å lese informasjonen. Lenke Dessverre står ikke fødselsdato, bare årstall for fødsel. Mulig du kan få flere opplysninger ved henveldelse til kirkeverge i Skien?Lykke til.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni Knudsen

Hei og takk for alle svar.Får jobbe videre på dette. Var inne på Holla slekt, fant den samme Hans som du har funnet, men desverre ikke noe gifte på han eller etterslekt.Det som er spennende i denne slekta, er at datteren Valborg ca 1896, fikk barn med Jørgen Qusling, bror til ja nå husker jeg ikke hans fornavn i farta.Det er denne Valborgs, etterslekt jeg leter for.Unni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.