Gå til innhold
Arkivverket

[#78878] Lærdal KB


Gjest Terje Hagen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Hagen

Eg finner ikkje fødde/døypte for året 1850.Er dette året gått tapt?Mvh. Terje Hagen, Årdalstangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Hei, takk for innlegget.Dersom me ser nøyare etter på denne linken, så ser me berre slutten av året 1850 før det byrjar på 1851.Det eg saknar er nov 1849 - nov 1850.Mvh. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Da er det nok jeg som ikke skjønner helt hva du mener. I denne kirkeboken finner jeg døpte fra november/desember 1849 og fram til desember 1850 på sidene 1-10.Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Bra, Terje! Nå begynte jeg å lure på om det var jeg som 'så' ting som ikke fantes...:-)Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Hagen

Då eg åpna linken for året 1850 fikk eg opp ryggen til kyrkjeboki og at sidetalet manglar, det var litt forvirrande. Eg tenkte ikkje på å bla framover:) Derfor åpna eg linken til 1851 då såg eg slutten på 1850. Tenkte ikkje på å bla bakover!Eg er så vane med at når eg åpna for eit elle anna år i kyrkjeboki så kjeme datane fram. Man lærer:)Takker!Mvh. Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.