Gå til innhold
Arkivverket

[#78887] Etterlyser S. M. Teige


Gjest Karl H. Meyer
 Del

Recommended Posts

Gjest Karl H. Meyer

Leiter etter ei Signe Marie Teige, f. ?. Hun vart gift i Bergen i 1937 med Olaf Brandsdal, f. 26.11.1912 i Bergen. Olaf døde i desember 1944 i Tysk-fangenskap.Hvem er denne Signe Marie TeigeMvh Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Kanskje dødsfallet til Brandsdal er nevnt i bokverket Våre Falne? Her står deg gjerne en liten biografi om hver avdød, og så vidt jeg husker, inkluderer dette også personalia på ektefelle.Det finnes et søkbart navneregister til de fire bindene av Våre Falne, men søk i registeret ser ut til å forutsette DIS-medlemskap, se http://www.disnorge.no/sa/index/1150.html.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karl H. Meyer

Hei Jeg ser at det står 26.11.1911 i Webboka. Men jeg velger å bruke det som står i kirkeboka for Årsta kirke BergenMvh Karl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Vet du i hvilken menighet Olaf og Signe Marie giftet seg? Eller giftet de seg kan hende borgerlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.