Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Britt Rahman

[#78898] Tyding av faddere til Ane Henricha Andersdatter, Bodø 1811

Recommended Posts

Gjest Britt Rahman

Skriften her er vrien; - setter pris på om noen klarer tyde fadderenes navn og sted her Kildeinformasjon: Nordland fylke, Bodø, Ministerialbok nr. 801A04 (1796-1817), Kronologisk liste 1811, side 262. LenkeMvh Britt Rahman

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anne-Lise Hansen

Hei, Britt.Jeg leser: Faddere: Anders O. Larsen Almenning, Peder Andersen Falkfloug, -- Andersdr Rørvig, Elisabeth Larsdr Almenning, Tahbina Andersdr Falkfloug.Mvh Anne-Lise

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heiArtig å se hvem som er fadere på min tiptipp oldemor. Kan hun som er fra Rørvig, som jo er i Skjerstad (nå Fauske) være Gunhild. Moren har et søskenbarn som heter det og bodde i Skjerstad.Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunnar Sigdestad

Hei Britt!Berith Anders Dr. Rørviig, og den siste fadderen er Catrina Anders Dr Falchfloug.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Britt Rahman

Tusen takk til dere alle. Ved deres hjelp kan nå også jeg tyde det som står der!Mvh Britt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.