Gå til innhold
Arkivverket

[#78910] Dødsmelding Bergen 1963 (Djupvik)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Anne Marie Djupvik døydde i Bergen 11.3.1963 (pag. 313)* Kva yrkestitel hadde ho ved dødsfallet?* Står det noko om KVAR ho døydde?* Er det mogeleg å få greie på ervingane hennar?Anne Marie var gift med Jens B. Djupvik som skal vedra død i Bergen 14.5.1976. Han ligg gravlagd i lag med ei Kamilla Djupvik, fødd 23.4.1904, død 19.2.1979. Eg går ut ifrå at Kamilla er ei ektefelle nr. 2.* Kva yrkestitel hadde Jens Djupvik ved dødsfallet?* Står det noko om KVAR Jens døydde?* Kan det stadfestast at Jens Djupvik vart attgift med denne Kamilla?* Eg reknar ned at ervingane hans er dei same som ervingane etter Anne Marie, bortsett ifrå Kamilla - kan dette stadfestast?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnulf Pedersen

Jens var skilt fra sin første kone og ble gift med Kamilla Lovise Johansdtr. Bjørknes fra Gulen. Nr. 29: Permanent sidelenke: LenkeArnulf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Arnulf for denne spennande opplysningi om Jens og Anne Marie. Men med denne kunnskapen i tankane vert dødsmeldingane desto meir spennande, so eg vonar å få svar ogso der.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Anne Marie Djupvik var født i 1881, og var husmor i Lothev. 8 da hun døde. Hun etterlot seg barna Borghild Djupvik, Kjellaug Sæle, Inghild Møksvold og Bjarne Djupvik, alle i bergen.Jens Djupvik, født 1882, var fhv. typograf, og etterlot seg enke Kamilla, og de samme fire barna som er nevnt i meldingen etter Anne Marie Djupvik. Sønnen Bjarne hadde flyttet til Hønefoss. Enken Kamilla la fram ektepakt fra mars 1947.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.