Gå til innhold
Arkivverket

[#78913] Ættebok for Heiberg-ætti - kan nokon hjelpa meg med eit oppslag?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Fredrik Adolf Hansson Heiberg, fødd i Sogndal 2.11.1872 som son av gardbrukar Hans Knagenhjelm Melchiorson Heiberg i Amla (1832-1897), var i mange år distriktslækjar i Leikanger, men tok pensjon i 1937 og flytte til Nøtterøy der han skal vera avliden i 1940.Kan nokon hjelpa meg med den nøyaktige dødsdatoen hans?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for kjapt og godt svar!Dersom nokon likevel kan gjera eit oppslag i Heiberg-boki, so lurer eg på om det står noko meir om dotteri Edith Marie Fredriksdotter Heiberg og første mann hennar, Eyvind Bård Olson Dahl? Spørsmåli om dei er medtekne i tema #78914.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten som under tema #78914 har svart på dei fleste spørsmåli om Eyvind Bård Dahl.So er det at eg oppdagar ein annan detalj som manglar om Fredrik Heiberg. Han gifte seg med Henriette Louise Krogh Nilsdotter Brøgger, prestedotter frå Hafslo. Dei gifte seg 25.5.1900, men eg finn ikkje KVAR dei gifte seg...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Falk Liebezeit

Hei Lars,Jeg har Heiberg-boken (1941) her hvis du har bruk for en eller to scans ?Falk Liebezeitfalk (alfakroell) falk (minus) liebezeit (dot) de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.