Gå til innhold
Arkivverket

[#78917] Agate Olsdtr Nedre Oppheim - Vossestrand, død ca. 1825


Gjest Egil Russøy
 Del

Recommended Posts

Gjest Egil Russøy

Eg finn skifte etter ho 21. juni 1825, men eg finn ikkje gravferdsregistreringa i kirkebøkene for Voss. Har også lett i Bergen utan å få treff.Nokon som veit kor tid ho døde, eller klarer å finne ho?mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Norodd Hagenson

Jeg har heller ikke funnet henne.I og med at hun bor på en gård hvor også etterkommerne bor, er det lite sannsynlig at hun er død noe annet sted. Mest sannsynlig er hun uteglemt fra kirkeboka. Presten bodde på Voss i den tida, 26 km unna, og han var vel ikke alltid til stede ved selve begravelsen, men kastet jord på senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Russøy

Takk for tilbakemeldinga Norodd.Eg kom til å tenke på klokkarbøkene. Dei er ikkje lagt ut for denne perioden. Kanskje kan ho står registrert der?Ellers får eg vel ta til takke med at ho sannsynlegvis har dødd i løpet av første halvår 1825.mvh Egil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.