Gå til innhold
Arkivverket

[#78921] Oppslag i Årbok for Steigen 2003 - ang. Peter Olai Grytøre


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Om det er nokon som har den tilgjengelig ønsker eg å vite om det er nemnd noko om familien til Peter Olai Grytøre i artikkelen some r gjengitt i Årbok for Steigen 2003;'Peter Olai Grytøre - lærer og klokker i Nordfold.' av Karl ForsbergI såfall kan evt opplysningar sendast til min epost adr.; Gisle.Hersvik(a)gmail.com.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

heiSer at det er lite respons på denne. her på denne siden er det en link til en Grytøyr. hjemmeside for historielaget. Emailadresse nede på siden. http://www.steigen-historielag.org/bok2003.htmDet står jo en del om Peter Olai Eliasen Grytøyr f. 29061857 Grytøyr i Askevold i Nordfoldboken. Der står hans kone og 8 barn med datoer. Men det har du kanskje fra før.Steinar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Hei Steinar,Eg har då berre 7 av dei 8 borna i mitt register. Hadde du hatt mulighet til å sende den informasjonen til meg på email hadde det vore topp (email adr. i innlegg (1)).Og, står det noko om desse borna vart gifte og hadde born?MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Steinar,Her er dei opplysningane eg har så langt, 7 born. Kven er born nr. 8?Eg har ikkje funne når kona til Peter Olai døde, står det noko om det også? Peter døde i 1924.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.