Gå til innhold
Arkivverket

[#78925] Tema-'ingresser'


Gjest Ola Ljødal
 Del

Recommended Posts

Gjest Ola Ljødal

Når man peker på et tema i temaoversikten, kommer det første innlegget opp i liten skrift. Dette står imidlertid bare i ca. 5 sekunder, slik at det er umulig i de fleste tilfelle å lese hele innlegget før det forsvinner. I mange tilfelle ville det være en fordel - og tidsbesparende - om innlegget kunne stå f.eks. i 20 sekunder. Er dette mulig å få til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg bruker Opera som nettleser, og i denne nettleseren blir teksten stående til pekeren flyttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Line Osberg Eide

Hadde ikke tilgang på andre nettlesere enn Explorer på den maskin jeg satt med i går.Det styres fortsatt av nettleser, men Opera (iflg Kristian) og Firefox (testet selv), har visst ikke lagt inn noen tidsbegrensning.Så da er det bare å bruke en annen nettleser enn Explorer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ola Ljødal

I mitt innlegg skrev jeg feilaktig at det er første innlegg som kommer opp; det riktige er SISTE innlegg. Men kanskje var det like nyttig om første innlegget kom opp isteden? Jeg har prøvd med OPERA - og det stemmer at teksten står så lenge pekeren står.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.