Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Hans Myhre

[#78932] Hvor er Martinus Mathiasen fra?

Recommended Posts

Gjest Hans Myhre

Har denne familien i Gausdal i 1900:Lenke Finner ikke de som gift der eller barna som født der..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Telling 1900 på RHD viser at de er født Østre Gausdal Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Men det gjør ikke denne,Lenke derfor spør jeg og kunne ikke finne gutta født i Ø. Gausdal...eller blingser jeg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Fant Nils f. 1894. RHD's 1900 tar feil, han kan ikke være f. i Ø. Gausdal....ingen 2-3-4 åringer der i 1865...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Her er Nils i Follebu Ø.Gausdal Kildeinformasjon: Oppland fylke, Follebu i Østre Gausdal, Klokkerbok nr. 3 (1894-1915), Fødte og døpte 1895, side 3. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Her er trolig konfirmasjonen til Martinius nr.14Kildeinformasjon: Oppland fylke, Follebu i Gausdal, Klokkerbok nr. 6 (1846-1893), Konfirmerte 1878, side 266-267. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Ja jeg har sett dette nå men det store spørsmålet er om en av de 3 Martinus Mathiassen på Østre og Vestre Toten i 1865 kan være han i Gausdal i 1900? Finnes ekteskapet mellom Martinus og Marie så løser saken seg enkelt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Uff, der kom en dåp mens jeg skrev.. men han er ikke med i 1865 tellinga for Gausdal??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Hans Myhre

Takk, da er det ikke han jeg søker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Konfirmasjonen til Magnus, nr.8Kildeinformasjon: Oppland fylke, Follebu i Østre Gausdal, Klokkerbok nr. 3 (1894-1915), Konfirmerte 1913-1914, side 48. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Karin Moen

Fikk visst feil lenke her, prøver en ny Kildeinformasjon: Oppland fylke, Follebu i Østre Gausdal, Klokkerbok nr. 3 (1894-1915), Konfirmerte 1913-1914, side 48. Permanent sidelenke: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.