Gå til innhold
Arkivverket

[#78938] Poul Ingebrigtsen f: ca: 1769, Død 03-07-1827, Karlestrand I Bjugn.


Gjest Hans S. Lystad
 Del

Recommended Posts

Gjest Hans S. Lystad

Poul Ingebrigtsen f: ca: 1769, Død 03-07-1827, Karlestrand I Bjugn.Kan noen hjelpe meg å finne foreldre og hvor Poul er født, da jeg har kjørt meg helt fast.Dette er det jeg har så langt. Døpte Meldal 1794. 5 sønd efter Tref. Ole uægte. [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=16205&idx_id=16205&uid=ny&idx_side=-197>LenkeKonfirmerte Meldal 1811. 2 søndag efter Trinit. Pos. 17. ( Skal tru om det er den samme Ole ? ) LenkeTrolovet Meldal 1795. 25 juli. LenkeKonfirmerede Meldal 1784. Dom: 19 p Trin. Pos. 14. Poul Engebrigtsen Steen. LenkeÆgtevide Meldal, Torsdagen den 5 November 1795. Grenader Poul Ingebrigtsen Kierstad med Berret Rasmusdatter Jerpstad. LenkeFT 1801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eyvind Knutsen

Finner bare en Paul som passer med alderen,men han er fra Løten og gift med ei Marthe Nilsdatter.Sikkert feil mann,men legger den ut i tilfelle...LenkeMvh Eyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans S. Lystad

Hei. Takk for respons, Etter 1784, konf. Poul Ingebrigtsen, hvis det er den rette, så har jeg da en viss kontroll, så det er før 1784 evt. at svaret må ligge.Mvh Hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.