Gå til innhold
Arkivverket

[#78976] Hans Leganger - fut i (indre) Sogn kring 1715-1720 - men kvar budde futen?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Er det nokon som kan fortelja meg kvar futen i (indre) Sogn, Hans Leganger, hadde bustaden sin i tidsrommet frå kring 1715 til 1720?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jan Peter for kjapt og perfekt svar! Problemet er løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Nermo

(1:) Hans (Blixenkrone) Leganger var ikke fut i 1715/1720 (da var han vel bare 2/7 år gammel), fut ble han først i 1759. Han bodde antakelig på Flejse i Leikanger mesteparten av sitt liv. Når døde han ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Per for interessant innlegg! Då var det sjølvsagt faren Peder Leganger som var fut på den tidi som eg etterspør...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.